Pay&Go sim S@T en/of WIB hacks

  • 2 August 2022
  • 89 reacties
  • 3052 Bekeken


Toon eerste bericht

89 reacties

Dear all, 
I’ve encountered the exact same situation roughly an hour ago, and 6 euros have been deducted from my P&G card. 
I have created this forum account and added the profile info (hopefully everything that needs to be filled is filled in) can I also pleae get a file created for my number @HeidiE and @Luc.M 
sorry for the english, my dutch isnt great 
also if theer anything else i need to do please do let me know
thanks in advance 
Tamas

Mijn dochter heeft dit ook meegemaakt. Kan er ook voor haar een dossier worden aangemaakt @Luc.M @HeidiE 

ik heb ook gebeld maar de mevrouw zei steeds hetzelfde dat mijn dochter waarschijnlijk op iets geduwd heeft op tiktok. Ze heeft geen tiktok….

Dear @HeidiE ,

I made my first reaction to this forum post one week ago, so far the only reply I got was from you.
Via what means is the case owner meant to contact me? Is there somwhere i should go, am i suposed to do anything with the case number you provided? As of today a second sum of 6EUR was lifted from my SIM and appart from you ive hear nothing back from Proximus. 
I’m now back from vacation, would it be better to visit a Proximus store?
Thanks in advance,
Tamas

Bedankt @ingeg1986 ! Dossier 51118673 is voor haar opgemaakt, de dossierbeheerder zal jullie verder informeren. Groetjes, Heidi

 

Beste Heidi, 

 

Er zijn ondertussen twee weken gepasseerd zonder nieuws. Graag wil ik weten of het belkrediet gerecupereerd kan worden? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ingeg1986 ik heb geen zicht op de drukte bij de achterliggende dienst, ik vraag om jullie te contacteren. 

Reputatie 7
Badge +3

@drunk puppwr25 The correct department is checking this now and they will contact you, by mail or by phone. Kr, Heidi

@LesleySchepens

het spijt ons: dossier is niet correct behandeld geweest

een andere collega gaat via de juiste procedures onderzoek starten

Groeten

tina

Dag Tina, 3 maanden verder en nog steeds geen nieuws...

Reputatie 7
Badge +3

@LesleySchepens 

dit vind ik in je dossier: Reply: “klant opgebeld en info gegeven” op 12 juni ll

groeten

Tina

 

 

@LesleySchepens

dit vind ik in je dossier: Reply: “klant opgebeld en info gegeven” op 12 juni ll

groeten

Tina

 

Dag Tina,

 

Ik vermoed dat er dan naar mijn grootouders zelf zal gebeld zijn. Deze zijn al op zeer oude leeftijd, hardhorig en franstalig. Wij vermoeden dat zij gewoon zullen neergelegd hebben zonder te weten waarover het ging. Is het mogelijk om mij hierover te contacteren? Ik heb dit volledig uitgezocht en ook de aanvraag bij jullie ingediend voor hen.

 

Vriendelijke groeten,

 

Lesley

Hallo,

Idem bij mij. Om de week krijg ik enkele berichten van de nrs 9300 en 8630 en zonder deze ook maar te openen ben ik rond de 6,00 euro kwijt… nu dus proberen met STOP en hopelijk stopt dit dan ook want leuk is minder.

Mvg, Wilfried

Reputatie 7
Badge +3

@LesleySchepens 

ik zal de dossierbeheerder vragen het dossier nog eens door te lezen en je te bellen

Zet je in je profiel het telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken?

Groeten

Tina

@LesleySchepens

ik zal de dossierbeheerder vragen het dossier nog eens door te lezen en je te bellen

Zet je in je profiel het telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken?

Groeten

Tina

Dag Tina,

Bedankt voor de goede opvolging!

Mijn telefoonnummer staat al klaar in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +3

@LesleySchepens

kan je nog eens checken?. ik zie geen gegvens in je  forumprofiel? mss niet opgeslagen? 

groeten

Tina

Nieuw geregistreerd op het forum gezien wij hetzelfde probleem hadden zoals anderen hier beschrijven. Is (voorlopig) gestopt door STOP te sturen. Toch wel 10tallen euros kwijt helaas.

Volgens de helpdesk was dit volledig onze schuld en kan dit alleen voorkomen als we bewust op een dienst abonneren. Wat dus zeker het geval niet is. Ik verwijt de helpdesk niets gezien dit een complex gegeven is, gelukkig vond ik hier de juiste info.

@HeidiE of @Luc.M kan er een case aangemaakt worden? Alvast bedankt

Reageer