Beantwoord

Pay&Go noodzender krediet bekijken via MyProximus

  • 4 August 2021
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

Hallo, ik kocht een Pay&Go kaart voor de noodzender (géén gsm) van mijn moeder en heb deze geregistreerd via mijn MyProximus.
Hoe kan ik het resterende krediet daarvan raadplegen aub ?

icon

Beste antwoord door M_016 4 August 2021, 12:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Normaal moet u via uw specifiek voor deze P&G aangemaakt MyPx account uw resterend belkrediet en het verbruik over de laatste 30 dagen (sinds activatie)kunnen raadplegen

 

Bedankt om te antwoorden “Micro”, maar dan moet ik voor die P&G een apart MyPx account aanmaken ??

Die simkaart zit in een noodhulpzender en heb ik niet bij mij (is bij mijn moeder van 89 jaar).
Ze is wel geregistreerd op mijn MyPx
Daar kan ik wel bijladen maar blijkbaar niet het resterende krediet aflezen ?


Oh ja, ik heb het nr toegevoegd in mijn profiel  ..

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad voor elk P&G nr dient er spijtig genoeg een apart MyPx worden aangemaakt (een dergelijk nr kan niet toegevoegd worden aan een ander bestaand MyPx account 

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Bijladen is ook zonder MyPx account mogelijk

Indien bovenstaande niet zou werken voor P&G, vrees ik dat u voor de registratie en activatie van het MyPx account (zoals vroeger) de sim-kaart eerst in een GSM zult moeten steken 

Succes

@marc.vv Een Pay&Go kaart kun je niet koppelen aan het Myproximus account waar je andere producten aan gekoppeld zijn zoals Internet, TV , Vaste Telefoon en mobiele abonnementen, Dus moet je voor ieder Pay&Go een apart Myproximus account aanmaken. 

Je kunt dan wel in de zelfde  myproximus app dat je bv op je smartphone staan hebt overschakelen (inloggen) van het één naar het ander account zowel je account waar al je producten aan gekoppeld zijn alsook naar je andere P&G account(s)

Aangezien er een activatiecode moet worden doorgegeven was ik verplicht de simkaart uit de noodhulpzender te gaan halen.
In een oude gsm die ik liggen had paste die niet (fysiek formaat) dus mijn persoonlijke gsm dan maar aangepast om dat smsje op het P&G-nr te kunnen lezen.
Om verwarring te vermijden (emailadres kan dienen als naam account) heb ik het MyPx-account op een ander emailadres aangemaakt.
Ik kan nu inloggen via mijn pc op het P&G specifieke account.


Dus ok nu, maar het leven blijft toch een strijd voor soms heel eenvoudige dingen die zooo moeilijk worden gemaakt  :-)

Er zijn in de informatica wereld ook zoveel mogelijkheden,  app’s en ga zo maar door….. dat het inderdaad op den duur heel moeilijk wordt om door de bomen het bos nog te zien :relaxed:

Maar enfin als je zo je plan kunt trekken is het nog te doen...

Reageer