Vraag

Pay&Go naar Mobilus S

  • 21 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Gisteren middag heb ik Mobilus S aangekocht. Op de site van Proximus werd mij meegedeeld dat mijn huidige Pay&Go-plan omstreeks middernacht zou veranderen naar mijn nieuw aangekochte abonnement, Mobilus S. Momenteel verblijf ik in het buitenland (Spanje).

Ik zou graag zo vlug gebruik maken van mijn abonnement.

Alvast bedankt!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, is de omschakeling ondertussen reeds in orde? Groetjes Freya
Neen.
Beste, is de omschakeling ondertussen reeds in orde? Groetjes Freya

Neen.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je dan via privébericht het betrokken gsmnummer bezorgen via volgende linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijk ik dit even verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer