Beantwoord

Pay&Go-kaart : voicemail zelf activeren of deactiveren

  • 7 april 2021
  • 6 reacties
  • 162 Bekeken

Pay&Go-kaart : voicemail zelf activeren of deactiveren lukt niet. 2x geprobeerd blijft op aan staan. Ik zou het graag deactiveren. Bedankt

icon

Beste antwoord door HeidiE 8 april 2021, 08:43

Dag @Elvira vul je het nummer in kwestie even aan op het klantprofiel? Groetjes, Heidi

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Gegevens gevonden @Elvira , we doen het nodige! :wink:

Dag HeidiE 

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Alvast bedankt om dit in orde te brengen.

 

Met vriendelijke groet

Elvira

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Elvira vul je het nummer in kwestie even aan op het klantprofiel? Groetjes, Heidi

@Elvira Aangezien dit nog voorvalt dat dit niet lukt (zelf al wacht je lang genoeg) kan het zijn dat het moet even nagetrokken/ingesteld  worden door een prox forummedewerker als die hier de draad opneemt.

Reputatie 2
Badge

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail-en-phonemail/voicemail-van-je-gsm-of-vaste-lijn.html

Reputatie 2
Badge

het kan twee uur duren voor je  voice mail desactief  staat.

Reageer