Vraag

Pay&Go-kaart : voicemail zelf activeren of deactiveren

  • 2 February 2018
  • 4 reacties
  • 2689 Bekeken

Volgens Support\Mobiele telefonie\Voicemail en oproepbeheer\Voicemail\Voicemail activeren en deactiveren zou je in het geval van een Pay & Go-kaart zelf je voicemail kunnen activeren of deactiveren maar de daar vermelde methode lukt niet : de link werkt gewoon niet.
Iemand een oplossing ?

4 reacties

Ok niet als je belt naar 1969
Via 1969 heb ik nog niet geprobeerd. Ik zou graag eerst een volledig overzicht hebben van alle menus, submenus en opties van 1969. Waar kan ik dat terugvinden ?

Ik heb eerst de hogervermelde instructies van Proximus gevolgd en ik zou graag vernemen of er iemand is die met die instructies er in geslaagd is in het geval van een Pay & Go-kaart de voicemail te deactiveren.
Indien dit niet mogelijk blijkt te zijn zou Proximus deze foutieve instructies best verwijderen/verbeteren.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kunnen wij het nodige voor je doen. En wens je de voicemail te activeren of te deactiveren? Groetjes Freya
De vraag is niet om dit door Proximus te laten doen. De vraag is om het zelf te doen via de procedure die Proximus hiertoe op zijn website plaatste. Indien dit niet mogelijk is zou die procedure best verwijderd worden.
Kan het trouwens via 1969 ?

Reageer