pay & go kaart voicemail deactiveren

  • 26 March 2023
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Hallo,

Ik wens de voicemail van mijn nieuwe pay and go kaart te deactiveren. De toepassing waarvoor ik de kaart nodig heb vereist GEEN voicemail. Ik denk dat de shop het nodig gedaan heeft maar de voicemail bleek toch nog aan te staan. Ik kan het via myproximus niet meer aan passen. Die doet nog averechtser en kan de optie niet meer disabelen. Klantendienst chat verwijst me terug naar de shop omdat zij aan prepaid kaarten niet veel setting kunnen doen. Nu lees ik me wat in en zie ik dat het volledig deactiveren niet zomaar een standaard actie is waar klanten geregeld van het kastje naar de muur gestuurd worden. Ik voel me bij deze wel wat in´t zak gezet aangezien bij aankoop aangegeven is wat het doel is van de simkaart.

Wat zijn de mogelijkheden om toch te bekomen dat de voicemail NOOIT opstaat op deze kaart?

Mvg.

 


5 reacties

@KoenS.  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je hiermee verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv het telefoonnr. van de betrokken Pay & Go waarover het probleem hier gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Gedaan.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KoenS. dossier 52342945 is opgemaakt met je verzoek aan de juiste dienst om deze optie asap te annuleren. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Hallo,

Ik ben ondertussen gisteren naar de shop geweest. Ze zouden het afgezet hebben maar dubbelcheck nog maar eens.

Koen

Reputatie 7
Badge +3

@KoenS. Prima, ik laat het dossier gewoon openstaan! 😉

Reageer