Vraag

Pay& Go+ identificatie/opladen via web mislukt graag oplossing

  • 12 October 2020
  • 21 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hier nog een aantaal P&G+ kaarten liggen met geldigheidsdatum fot 31/12/20

Ik probeer er zonder succes te identificeren & op te laden 

Pogingen tot eerst identificeren of eerst opladen geeft hetzelfde resultaat: ongeldig nummer met edge of firefox (cookies uiteraard gewist)

Info oproepnr en SIMkaartnr bevindt in ticket profiel

Graag een controle/oplossing


21 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bovenstaande is ook voor nr ***602 dank zij Wendy V uiteindelijk opgelost geraakt

Thanks 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @M_016 het is inderdaad druk op onze achterliggende diensten, ik heb gevraagd om dit dossier met voorrang te behandelen. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Oei dat is niet normaal dat je nog steeds geen info hebt ontvangen.Ik ga erachter horen en hou je verder op de hoogte van zodra ik nieuws heb.Groetjes,Joel

 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016  Ik heb je vraag per mail doorgestuurd naar de dossierbeheerder (Wendy V) en gevraagd dezelfde oplossing te bieden voor het 2de gsm-nummer. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Heb je dit proberen te doen via deze weg, zie info link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1=shorturl&v6=identificatie Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

@Joel M  uiteraard (via e--id)

Ik heb reeds 3 nummers proberen te registreren op gelijkaardige wijze met telkens (meermaals) als resultaat ongeldig nummer alhoewel deze P&G+ geldig zijn tot 31/12/2020

 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Vreemd.Ik ga erachter horen en hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel.

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 k heb een dossier 46462900 overgemaakt naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en onderzoeken.Zij gaan dan ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

ok thanks 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Ik heb juist terug contact gehad met mobile en deze zijn spijtig genoeg ook vervallen bevestigen ze me.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

@Joel

nooit gebruikt, met einddatum 31/12/20  en pas recent uit de cellofaanverpakking gehaald: hoe kunnen deze dan vervallen zijn, dat mag “mobile” mij eens komen uitleggen 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Ik heb juist mobile nog eens gesproken, de schermen die zij mij doorsturen staan de nummers niet meer in gebruik.Ik zou zeggen haal ergens een nieuwe en laat deze onmiddellijk registreren.Want via de uwe is het spijtig genoeg niet meer mogelijk.Onze oprechte excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

Mogelijks/waarschijnlijk is er behoorlijk veel werk en een tekort aan mankracht maar het lijkt mij toch vreemd dat bovenstaand dossier na quasi 1 week nog openstaat

Het lijkt mij zeer vreemd om voor 3 nog verpakte niet gebruikte P&G+ met vervaldatum 31/12/20 telkens onmiddellijk “ongeldig nummer” te bekomen 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Joel M

 bedankt, u bent enkel de boodschapper, maar dit kan echt niet hoor

6 Proximus-prepaidkaarten met einddatum 31/12/2020 waarvan enkele samen met Orange prepaidkaarten sinds eind 2017 (november/december 2017) in mijn bezit zijn en nooit geopend, geactiveerd of gebruikt werden

Reputatie 7
Badge +4

@ Proximus

bovenstaand probleem werd voor het nr eindigend op 601 ondertussen verholpen door Wendy V

voor het  nr eindigend op 602 bekom ik nog steeds de melding geen geldig nummer

concreet is de koppeling van dit 602 nr aan de bijhorende simkaartnr eindigend op 735 nog steeds niet actief (info voorhanden in veld ticket)

gevraagd wordt dit voor het 602 nr op te lossen, ik kan Wendy V sinds donderdag jl niet bereiken op haar 02 202 nr

de andere 4 nummers dienen niet meer actief te worden gezet

 

 

Reputatie 7
Badge +4

We zijn ondertussen een kleine maand verder zonder een concrete oplossing en/of uitleg…

Concreet stelt het probleem “ongeldig nummer” zich onmiddellijk bij identificatie via e-id bij 6 nooit gebruikte prepaidkaarten met einddatum 31/12/2020

Ik heb ze uiteraard niet alle 6 persé nodig maar zou nu toch graag een snel antwoord van hoe en/of waarom bekomen 

Reputatie 7
Badge +4

Dit is nog altijd niet ok voor P&G+ mobiel nr ***602 & simnr **** 735

esultaat is en blijft ongeldig nr

Wat is er aan de hand zelfs als na 3-maal telefonisch contact met uw diensten dit probleem blijft bestaan  (**601 is daarentegen reeds enige tijd wel ok ondertussen)?

Geldigheid **602 vervalt 31/12/2020

 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 

hiervoor werd op 4-12 een dossier opgemaakt

Onze collega zal je contacteren

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Ik heb contact gehad met onze collega’s van mobile en die zeiden me dat het gsm-nummer dat in uw profile staat sinds 11/02/2020 niet meer actief is waardoor je het nummer niet meer kan registreren.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Kan u mij nog eens een ander nummer bezorgen om na te kijken.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

@Joel M ik heb er 2 nummers  in mijn profiel ticket bijgevoegd 

Reageer