Vraag

Pay & Go - Details oproepen en verbruik

  • 6 June 2022
  • 8 reacties
  • 615 Bekeken

Is er een manier om van je Pay & Go kaart een overzicht te krijgen van waaraan je in een bepaalde periode je prepaid bedrag aan opgesoupeerd hebt (ik zoek meer bepaald naar details van telefooncalls en de daarvoor aangerekende kosten) ?


8 reacties

@U43630  onder  de onderstaande link zou je de details moeten zien staan als je  in deze link “047x123456” vervangt door jouw gsmnummer en als dit niet het geval is zal je moeten wachten op een reactie van een prox forummedewerker morgen.

www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-credit-history__/?msisdn=047x123456

@Martin bedankt, de door u gesuggereerde link geeft spijtig genoeg volgende terug:”Kan uw herlaadgeschiedenis niet ophalen, neem contact op met onze klantenservice”. Zal wachten op hulp van prox forummedewerker.

Reputatie 7
Badge +4

&

Bovenstaande is enkel mogelijk indien er een MyProximus account specifiek voor het betrokken Pay&Go nr gecreëerd werd (en enkel voor de periode van de laatste 30 dagen/maand uiteraard enkel vanaf de creatie van het betrokken account)

Indien dit My Proximus account reeds zou bestaan, kunnen enkel Proximus medewerkers (moderatoren) een oplossing brengen

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

@M_016  - ik heb een MyProximus account, maar daarin vind ik enkel mijn vaste lijn, mijn thuis-internet, mijn facturen voor mijn vaste lijn , ik vind daar niks over mijn pay&go kaart. Dat MyProximus account heeft als account id mijn skynet e-mailadres, moet ik dan een bijkomend MyProximus account aanmaken voor die pay & go kaart en met welk e-mailadres moet ik dat dan doen ? ik heb maar 1 e-mailadres bij mijn weten, hoe kan ik dan 2 accounts aanmaken als het account_id mijn e-mailadres moet zijn ?

@U43630 je moet een apart myskynet account aanmaken voor ieder pay an go kaart die je hebt, je kan van een willekeurig mailadres, of → alias van je bestaande mailbox (5 aliassen/mailbox mogelijk) gebruik maken, ook bvb van hotmail, gmail enz… 

Je myproximus account van je proximus producten zoals voor internet, tv en gsm abonnementen kan je niet gebruiken voor Pay and go

@Martin @M_016 ok, da’s duidelijk, apart MyProximus account voor pay & go aanmaken dus. Om dan pay & go transacties te kunnen zien vanaf de aanmaak van dat account, de transacties van de laatste maand op die pay & go kaart. Gaat me niet direct helpen, want ik zou een transactie willen zien van enkele dagen geleden, dat ga ik niet kunnen zien, zelfs als ik nu onmiddellijk een extra Myproximus account zou aanmaken. En dat is nu wel iets speciaal die transactie, is zeer uitzonderlijk dat ik detail van pay & go echt nodig heb, dus ik ga even afwachten. Bedankt voor jullie reacties.

Reputatie 7
Badge +4

Vermits u een skynet e-mailadres X hebt,  hebt u een mailbox Y en aan elke mailbox kunnen tot 5 aliassen gekoppeld worden (via uw MyProximus account)

bv

mailbox fa….. @skynet.be kan bv. een 1e alias jan.janssens@skynet.be actief zijn voor MyProximus I van uw abo’s) en kan een nieuwe 2e alias bv. janssens.jan@proximus.be door u aangemaakt worden als login MyProximus II voor uw Pay&Go nr Z

 

Toegegeven dit kan enkel soelaas brengen voor de toekomst (=geen oplossing voor uw huidige vraag m.b.t. het voorbije verbruik Pay&Go)

Reputatie 7
Badge +3

@U43630 bedankt @Martin en @M_016 voor de info.Groetjes,Joel

Reageer