pay & go

  • 30 January 2023
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Die pay & go kaarten zijn puur bedrog. Je hebt totaal geen controle over je verbruik. Heb met mijn laatste kaart 2 keer gebeld en mijn krediet is op…geen sms geen date.Hoe kan dat?


8 reacties

Ok, bedankt @HeidiE 

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Antonella haar team neemt het verder op! 😉

@will3 of mss ben je gehackt zie → Pay&Go sim S@T en/of WIB hacks

 

 

 

Behalve dat het wel mogelijk is lijkt me dit toch vergezocht 🤔

Over de opmerking in de openingspost dat er geen controle mogelijk is op je verbruik:

 

@PX_forummedewerkers kan je even doorgeven dat de →  link om tarieven van verschillende types P&G kaarten op te vragen niet meer werkt!!
 

Reputatie 7
Badge +4

Tarieven: € 0,33/min., € 0,12/sms, € 0,50/MB. De oproepen worden gefactureerd per seconde vanaf de 61e seconde.

&

Via aan het betrokken Pay&Go nr gekoppeld MyProximus account kunt u normalerwijze het verbruik van de laatste 30 dagen terugvinden (uiteraard slechts vanaf datum van creatie van dit account)

&

een Pay&Go belkrediet van 5 euro heeft slecht een geldigheidsduur van 1 maand

&

mogelijks kunnen Proximus moderatoren op dit publieke forum u info verschaffen m.b.t. het gebruik van het betrokken belkrediet (minuten, sms/mms/data) indien identificatie Pay&Go nr via uw forum login profiel mogelijk is 

@will3 of mss ben je gehackt zie → Pay&Go sim S@T en/of WIB hacks

ten behoeve van de PX forummedewerkers (moderatoren) (die mogelijks info kunnen geven over je verbruik) in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv. het betrokken gsm nummer waarover het gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Er zijn 2 mogelijkheden

  1. Pay&Go is beperkt in beltijd naargelang het geladen bedrag. De prijs (0.33 euro) geldt per begonnen minuut, dus 61 seconden is al de prijs van 2 minuten (0.66 euro). Mogelijk heb je met je 2 gesprekken je laadbeurt al opgebeld. Met een kaart van 10 euro kan je maar 30 minuten bellen.
  2. Pay&Go is ook beperkt in geldigheidsduur (12 maanden), dus je hebt mogelijks maar 2 keer gebeld in die tijd, zelfs al kort.

 

Reageer