Vraag

pay|&go

  • 8 February 2021
  • 12 reacties
  • 140 Bekeken

Hoeveel euro bijzetten om het tegoed nog een jaar te kunnen blijven gebruiken ?


12 reacties

minimum 5 euro

Thanks

Reputatie 4
Badge +1

Martin: ik heb u al enkele keren weten antwoorden  5 euro voor één jaar… Bij mijn weten blijft voor 5 euro  je P&G één maand geldig. Bedragen tussen 5 en 10 en weet ik niet, maar voor  10 euro ( en h oger) is het zeker één jaar geldig.

Ik weet dat redelijk zeker, omdat ik minder dan 10 euro per jaar gebruik op een gsm , en als ik vroeger 5 euro bijzette gaf #120# mij steeds aan dat het maar 1 maand geldig was, dus zet ik ieder jaar netjes 10 euro bij, en gebruik dan maar wat meer de gsm ipv de vaste lijn om het op te krijgen.

 

Eigenlijk is het simpel: zet eens respectief 5, 6, 7, 8, 9,  € op je Pay&Go, en kontroleer op je #120# hoe lang het geldig blijft :-)

(in feite kan je enkel kiezen voor 5, 10 en 15 euro via de site P&G herladen)

ik heb het al zo dikwijls gedaan dus als het bij mij lukt zou het toch bij een ander ook moeten lukken hé

dat was vroeger minimum 10 € 

Reputatie 4
Badge +1

nog even opgezocht op de officiele site van Proximus voor P&G kaarten:

Geldigheid: Je Pay&Go-simkaart is 12 maanden geldig na de eerste oproep. De geldigheid wordt vernieuwd met 12 maanden na elke herlaadbeurt van € 10 of meer.

Met ander woorden, elk bedrag lager dan 10 euro verlengt je gqeldigheid met 1 maand

ik heb het al zo dikwijls gedaan dus als het bij mij lukt zou het toch bij een ander ook moeten lukken hé

dat was vroeger minimum 10 € 

 

Reputatie 4
Badge +1

dat is dan goed nieuws, want dan moet ik vanaf heden maar 5 euro meer bijzetten om 1 jaar te verlengen, als ik nog voldeoende (4 a 5euro) erop heb staan...

Reputatie 4
Badge +2

Dit staat op website van PX:

Dus 5 € is verlengen met 1 maand.

Je Pay&Go-krediet raadplegen, herladen of omzetten | Proximus

 

Het zal dus €10 worden om een jaar te verlengen

Reputatie 7
Badge +3

Dag allemaal, conform de Algemene Voorwaarden: ‘Telkens als je je Pay&Go-simkaart herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden vernieuwd. Enkel bij een herlaadbeurt van EUR 5 wordt de geldigheid verlengd met 1 maand. De waarde van de kaart kan niet meer bedragen dan 250 EUR.’ Je dient dus meer dan 5 EUR te herladen om de kaart opnieuw  voor 12 maanden te verlengen. Groetjes, Heidi

Ok

Is dat dan onlangs weer veranderd???????

in november nog 5€ opgeladen en geldig tot november 2021!

‘k zal het bij de volgend opladen voor 5€ dan wel merken of het veranderd is.

Reageer