Vraag

pay en go omzetten naar abonnement promo 6maand aan 1 euro


pay en go omzetten naar abonnement promo 6 maand aan 1 euro

Hoe kan ik hier van genieten als ik geen kredietkaart heb?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Kurtje78,
Welke promo bedoel je juist? Kan je hier een link van doorsturen?
Met welk nummer zou je van deze promo willen genieten? Kan je het nummer toevoegen aan de gegevens in je profiel?
Groetjes,
Antonella
De link

http://links.be.proximus.com/servlet/MailView?ms=NjYwNjU5MQS2&r=MjQyODIyMDQzNDM5S0&j=MTMxMDk4MjgyMQS2&mt=1&rt=0

Ik zou dit willen toepassen op
0476 ****90
En
0479 ****11
De pay and go zijn geregistreerd op naam van
Mieke maenen, mijn vrouw.
Ze hebben nog bewaarde op hun kaart staan.
Ik krijg ze niet toegevoegd aan mijn profiel.
bedankt
Voor je inzet
Beide zouden full controle moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kurtje78,
Ik heb de nummers toegevoegd aan je profiel en bewerkt in je post zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden.
Het spijt me, maar de link werkt niet bij mij. Zou het eventueel lukken via een printscreen te delen?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Antonella
betreft mobilus S full controle

Link

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen.html?v1=email&v4=acquisition&v5=packfc&v6=fullinpack&v7=res-mobinpack
Of

Reputatie 7
Badge +3
Dank je wel, Kurtje78! Nu lukt het om de link te openen.
Mogen de 2 opgegeven P&G gsm-nummers met onmiddellijke ingang toegevoegd worden aan jouw pack met deze promotie?
Groetjes,
Antonella
Wwordt hun belkrediet dan in mindering gebracht bij de volgende factuur?
Dan mag u ze toevoegen aan het pack
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kurtje78,
Bij omschakeling naar een gewoon abonnement (Mobilus S) zou het belkrediet overgedragen worden naar de facturatie en in mindering gaan van de factuur.
Echter blijft bij de Full Control versie van onze abonnementen het belkrediet gewoon ter beschikking staan op het gsm-nummer. Deze kan dan gebruikt worden voor al hetgeen buiten de bundel valt bijvoorbeeld internationaal verkeer, aankopen van derde diensten (busticket bv.) of activatie van extra data.
Is dit zo in orde voor jou?
Groetjes,
Antonella
Ok. Geen probleem.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kurtje78,
De bestelling werd ingeleid in ons systeem. Je krijgt hiervan ook nog een bevestiging via e-mail. De Full Control abonnementen zullen binnen de 24u actief staan.
Groetjes,
Antonella

Reageer