Beantwoord

Pay and go omzetten naar abonnement

  • 29 November 2022
  • 21 reacties
  • 646 Bekeken

Beste,

 

Ik probeer mijn dochter haar Pay and Go nummer om te zetten naar een abonnement, maar dit gaat blijkbaar alleen als je Visa of Mastercard hebt?

Ik heb dit niet, hoe krijg ik dit in orde zonder Visa of Mastercard?

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 30 November 2022, 11:11

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum dit kunnen oplossen (en zonder dat u hiervoor zou moeten gebruik maken van een kredietkaart) op voorwaarde dat ze u via uw forum login profiel kunnen identificeren

Ter info:

omzetten pay&go naar abonnement | Proximus Forum

@fa886865 Tip: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

Dag @fa886865 als je hier je klantgegevens aanvult en de gewenste wijziging met het betrokken nummer, doe ik graag het nodige. Groetjes, Heidi

Hey Heidi

 

Bedankt voor uw antwoord.

Heb mijn gegevens aangepast, ik hoop dat het voldoende is?

He betreffende nummer is 0470xxxx26.

Met vriendelijke groeten

Jimmy

ter info:

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

je kan binnen het uur van publiceren je bericht nog zelf editen, anders kan het alleen door een moderator van het PX forumteam

Reputatie 7
Badge +3

@fa886865 Welk type abonnement wenst u te hebben op het nummer 0470xxxx26. Groetjes,Joel

Hallo Joel

De mobile flex S van 9 of 10 € aub

Reputatie 7
Badge +3

@fa886865  Dag, het order zit er in. Groetjes Luc

Ben bijna 4 weken bezig om mijn Pay and Go over te zetten naar abonnement - tevergeefs..

 

Reputatie 7
Badge +3

@Rik Van Steenkiste  De beheerder van je dossier is er mee bezig.

Net als gisteren, eergisteren, vorige week, 2 weken geleden, 3 weken geleden is men mijn bestelling aan het afronden… Resultaat blijft hetzelfde: ik kan niet bellen of gebeld worden op mijn nieuw aangekochte toestel. Ondertussen ben ik al 4 keer langs geweest bij de Proximus shop, zitten er al 2 nieuwe simkaarten in, komt mijn factuur eraan met een service die niet werkt...

Komende week ga ik dus nog maar eens verlof nemen om naar de Proximus shop in Brugge te gaan; VOOR DE 5DE KEER!!!
Als ik tegen het einde van de week niet kan bellen of gebeld worden, en niet over mobiele data beschik, dan schakelen wij sowieso over naar een andere operator voor alle telecom diensten bij het ganse gezin en familieleden (tv, telefonie, internet). Uiteraard volgen extra klachten bij de ombudsman telecom e.a., gesteund door mijn raadsleden. Alle betalingen naar Proximus zijn ondertussen tot nader order geblokkeerd.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rik Van Steenkiste tussenkomst van IT is nodig - IncidentID IM12374947 werd hiervoor aangemaakt. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Heidi

 

Beste, dit heeft men mij op 27 oktober ook al gezegd. en ondertussen zijn we al weer 10 dagen verder. ..

Onder MyProximus, Mijn GSM, Mijn sim en puk staan nog steeds de foutieve simkaartnummer en pukcode (van een vorige simkaart die men ondertussen op 27 oktober vervangen heeft in de Proximus shop). 

Reputatie 7
Badge +3

@Rik Van Steenkiste 

het spijt me,

er zijn collega’s mee bezig want niet alle opdrachten zijn correct doorgestroomd, waardoor het niet in orde kan komen.

We houden je op de hoogte.

Beste,

Vrijdag zijn we 1 maand nadat mijn  aanvraag tot overzetten van Pay and Go naar abonnement werd aangevraagd in de Proximus Shop van Brugge.
Tot op heden kan ik nog steeds geen gebruik maken van deze dienst. Op mijn  nieuw aangekocht toestel in de shop kan ik niet bellen of gebeld worden, heb ik geen mobiele data. Hiervoor heb ik reeds 4 maal verlof genomen om langs te gaan bij de shop in Brugge. Diverse keren heb ik e-mails verstuurd, gebeld naar de klantendienst, berichten geplaatst op het forum.
Resultaat is nihil.
Alle "aanvragen" blijven in behandeling... Simkaart nr en pukcode in MyProximus zijn niet correct (zie aanvraag 27/10/2023).
Wanneer komt dit in godsnaam eindelijk eens in orde???
Er werd een klacht ingediend bij de Ombudsman Telecom, alle facturen van Proximus zijn geblokkeerd.
Wij hebben heeeeeeeeel veel geduld gehad, maar hopen dat dit ten laatste tegen 10 november in orde komt, 1 maand na onze aanvraag en het gesloten contract.

Reputatie 7
Badge +3

@Rik Van Steenkiste  Ik heb je feedback bijgezet in dossier 53374704. Het Ombudsdossier is nog niet gekend.  Men is met je dossier bezig. 

Gelukkig werkt de Ombudsdienst Telecom niet even “snel” en “efficiënt” als de “service” van Proximus…
Blijkbaar is het nog steeds niet doorgedrongen dat ik 1 maand na aankoop van een dienst nog steeds zit te wachten op de uitvoering ervan. HOE IS DIT MOGELIJK??? Gewoon even manueel in het systeem de ene simkaart vervangen door de andere en de diensten eraan koppelen. Geen kwestie van  doorstromen van opdrachten of ingewikkelde procedures. We spreken hier over contracten die 1 maand geleden werden afgesloten en waarvan de uitvoering nog altijd niet in orde is. Alles bij Proximus draait tegenwoordig om supersnel dit en supersnel dat, maar even een kleine aanpassing bij een klant moet blijkbaar meer dan een maand duren?

Stel je voor dat je een appartement huurt. Je betaalt de waarborg en krijgt de sleutel, met vermelding dat je er de volgende maandag in kunt. Bij aankomst merk je dat de sleutel niet werkt. Reactie: ja, maar binnen enkele dagen zal dit probleem opgelost zijn. Enkele dagen later: zelfde probleem. Reactie, ja maar er is een IT probleem dat eerst moet opgelost worden. Binnen enkele uren zal je zeker binnen kunnen. Niet dus. Reactie: er moeten enkele aanpassingen gebeuren maar we zijn ermee bezig. Een week later: zelfde probleem. Het einde van de maand komt eraan: eerste huur moet betaald worden, voor een pand dat niet kan betreden worden. Reactie: we hebben dit probleem aan uw dossier toegevoegd en zijn ermee bezig...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rik Van Steenkiste verdere communicatie zal via de Ombudsdienst verlopen. Mvg, Heidi

Na 8 weken is men er blijkbaar eindelijk in geslaagd om mijn tel.nr aan mijn nieuwe simkaart te koppelen...

Reageer