Vraag

Pay and Go mobiele verbinding

  • 2 January 2022
  • 8 reacties
  • 195 Bekeken

Beste,

Ik heb een Motorola Moto G20 met een Pay & Go kaart. Ik kan via een andere telefoon dit nummer opbellen en sms’en. Vanaf het toestel zelf kan ik ook bellen en sms’en maar de data verbinding werkt niet. Ik kan dus niet online gaan. Via wifi werkt alles wel netjes.

Ik heb reeds alle instellingen overlopen die je kan terugvinden op de proximus website (APN en dergelijke) maar geen oplossing. 

Moet dit ergens intern geactiveerd worden?

 


8 reacties

als je belt naar 

#120#  en ook naar #152# 
hebt je dan nog herlaadbonus of mobiel data, indien niet, dan kun je mobiel data bijladen:

zie: → Prepaidkaart – Pay&GO+ - Tot 6 GB voor €15 of 500MB voor €6

en mobiel data moet uiteraard ook op staan op je toestel.

Dit is inderdaad het geval!

je hebt waarschijnlijk deze instellingen gevolgd 

Instellingen om te surfen via 5G, 4G of 3G | Proximus

mss toch ook het toestel eens heropstarten

NB; proximus forummedewerkers komen hier pas morgen terug langs.

Martin,

Volgende zaken reeds gedaan:

  • herstarten
  • factory reset

Ik ga morgen even langs bij de winkel. Misschien dat een sim swap nodig is.

Of als je soms van iemand of van een ander toestel de sim er eens kunt inpluggen dan zou je ook kunnen weten of het aan de SIM ligt of dat de instellingen voor Je SIM mss eens door Proximus moeten bekeken worden.

Reputatie 7
Badge +3

@Jonas.Vangampelaere Dit betreft het nummer eindigend op 83 dat ik terugvind in jouw profiel? De bonus bundel werd geactiveerd op 26/12 met onder andere 500 MB mobiel data volume. Hiervan werd er tot nu toe 14,7 MB verbruikt. Dit zou dus moeten werken. Groetjes, Antonella

De oorzaak was een defecte SIM kaart. Deze werd vervangen in de winkel en nu werkt alles normaal. Bedankt voor jullie feedback!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Digie.be - Gene Dank je wel voor de info. Groetjes, Antonella

Reageer