Vraag

Overzetting abo werkgever naar Pay&Go

  • 27 July 2019
  • 4 reacties
  • 648 Bekeken

Sinds gisteren ben ik gestopt bij mijn werkgever waar ik een proximus abonnement had. Mijn werkgever heeft met zijn proximuscontact afgesproken om het abonnement af te sluiten en hier een pay and go van te maken.

Aangezien ik mijn oude telefoon eerst niet direct kon gebruiken wegens (nano sim ipv micro) heb ik me zsm een adapter gekocht. Nu ik deze vandaag in gebruik neem merk ik dat ik geen verbinding kan maken met het proximus netwerk.
Ik heb dit ook getest in een andere oude gsm.

Ik kan via Myproximus ook geen abonnement op dit nummer zetten.

Wat zou er mis gegaan zijn? Ik zou wel graag mijn telefoonnummer terughebben...

Niet de eerste keer dat er zich problemen doen met proximus. Je kan er donder op zeggen dat er iets misloopt als je wat probeert aan te passen helaas.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Wouterclaes,
We zijn hierover in contact via privéberichten. Ik zorg ervoor dat het in orde komt.
Groetjes,
Antonella
Ter info: Proximus medewerkers kunnen dit maandag, als ze terug langskomen op het forum, dit natrekken en verder in orde brengen...
NB: een adapter moet je eigenlijk niet kopen een simkaart kun je altijd gratis laten omruilen in een Prox winkel waar je het juiste formaat kunt zelf uitduwen. > klik hier

uw simkaart is gratis: haal uw nieuwe kaart af in een verkooppunt of ruil er uw oude kaart om. Opgelet, als u de simkaart van iemand anders wilt omruilen of afhalen, moet u een volmacht meebrengen. Hebt u uw simkaart van uw werkgever gekregen? Contacteer de verantwoordelijke in uw bedrijf om uw simkaart te vervangen.
ja goed, ik dacht dat ik door die 1,5 € te spenderen op zaterdag al terug actief zou kunnen zijn... niet dus.

Laat ons hopen dat dit maandag makkelijk opgelost geraakt. Na een aantal eerdere slechte ervaringen vrees ik dat dit niet zonder slag of stoot gaat.

Bedankt voor je reactie
Spijtig genoeg inderdaad kun je hier op het forum vaststellen dat het regelmatig verkeerd loopt, maar er wordt ook veel rechtgezet hier via de forum proximus medewerkers, dus laat ons voorlopig nog positief denken ☺️

Reageer