Vraag

Overstappen naar andere provider lukt niet meer omdat sim niet meer actief is

  • 24 December 2022
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Beste,


Ik heb vorige week mijn abonnement opgezegd bij julli ene heb net de nieuwe sim-kaart van de andere provider gekregen en wil deze activeren. Ik krijg de melding : blijkbaar is je simkaart van je huidige operator niet meer actief. Vraag dus aan je huidige operator om je simkaart opnieuw te activeren. Zodra dat gebeurd is, kun je je nummeroverdracht zelf herstarten in je account.

Kunnen jullie mij helpen dit even te heractiveren zodat de overname kan gebeuren? Ook zonder extra kost vermits het maar om een enkele dag zal gaan.

Alvast bedankt.

mvg

Laura


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Het klopt je mag je abonnement niet zelf  opzeggen wanneer je overstapt naar andere operator.

Maar dat kan men bij Proximus wel oplossen (hoop ik toch) , vanaf de 1e werkdag dus maandag op het forum, tenzij je telefonisch geholpen wordt op 080022800.

 

 

 

Met dank aan Martin: kopie van zijn tekst:

 

Ter info: maandag kunnen de PX forummedewerkers/moderators dit voor je regelen

Daarom indien nog niet gebeurd, ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen maandag.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Op ☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan je dan wel nog terecht.

Reputatie 7
Badge +3

@LauraR  Best je gegevens aanvullen Laura.

Reageer