Vraag

Overstap provider

  • 7 May 2020
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb een iPhone 11 met abonnement besteld en ze is vandaag aangekomen. Ik heb ook de overstap van MV naar Proximus aangevraagd (op 1 mei), maar dat is nog altijd niet gebeurd, is dat normaal? 

Kan ik nu dan nog mijn oude simkaart van MV met het nieuwe toestel gebruiken en zodra de verbinding wegvalt de nieuwe simkaart van Proximus erin steken?

 

 


4 reacties

@MariannaVolgens mijn gegevens zou de simkaart van Proximus actief zijn.Indien niet,  laat het me zeker weten om het dan verder laten na te kijken.Groetjes,Joel

Het is inderdaad in orde nu, bedankt voor de hulp! :)

Reputatie 7
Badge +3

@Marianna Volgens mijn gegevens zou de simkaart van Proximus actief zijn.Indien niet,  laat het me zeker weten om het dan verder laten na te kijken.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

&

zolang uw overdracht naar Proximus niet uitgevoerd is = uw operator is volgens www.crdc.be nog steeds niet Proximus moet u normalerwijze nog steeds via het netwerk van uw oude operator kunnen communiceren (met uw oude sim)

basisprincipe is en blijft: er mag geen onderbreking zijn in de dienstverlening tot op het moment van de uitvoering van de overdracht (vervolgens moet u onmiddellijk verder kunnen met uw nieuwe sim)

 

@Marianna normaal zou dit al in orde moeten zijn maar het is aan Proximus om dit met MV verder in orde te brengen .

hier kun je checken of je nummer nog bij MV zit

https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265

Als dit het geval is zou je nog via MV moeten kunnen bellen alleen tijdens de overdracht kan je een tijdelijk zonder service zitten maar erna moet je weer via proximus kunnen bellen.

Reageer