Vraag

overschrijding gsm bundel

  • 20 June 2021
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

beste

ik krijg reeds gedurende enkele dagen de melding dat ik in overschrijding ga bij mijn gsm-bundel.

ik zou niet weten hoe dit gebeurt, heb niets anders gedaan dan andere maanden.

Kan u mij uitleggen hoe dit komt aub?

hopelijk een vlugge oplossing


3 reacties

Als  het een smartphone is kun je gaan kijken naar het verbruik per app, zodat je zou kunnen te weten komen welke data opslorpt.

Maar de Prox forummedewerkers komen pas morgen hier terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@Van Acker Monique Ik zie dat je op 18/06 inderdaad de bundel van 5GB hebt overschreden. Waaraan dit volume werd gespendeerd kunnen wij helaas niet nakijken, maar zoals @Martin aangaf, kan je het verbruik per app nakijken in het toestel zelf.
Misschien nog een tip om dit in de toekomst te vermijden is om jouw Tuttimus pack om te zetten naar Flex. In jouw geval zou dit uitkomen op €94,99/maand (Flex + 2x Mobile Flex), hetgeen bijna €9/maand goedkoper is dan nu. Voordeel is als je jouw bundel van 5GB bereikt met Mobile Flex, je niet aangerekend wordt voor extra verbruik, maar gewoon op een lagere snelheid verder kan surfen.

Packs | Proximus

Groetjes,
Antonella

 

 

Reageer