Vraag

Overname huisnummer nog steeds geblokkeerd

  • 13 April 2018
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

In januari heb ik een vennootschap opgericht en bijgevolg wilde ik overschakelen van mijn privé overeenkomst naar een bizz All-in formule met behoud van mijn telefoon en gsm nummers. Ik ben toen naar de winkel geweest waar ze mij vertelden dat dit niet in 1 beweging mogelijk was en dat ze eerst het bizz contract moesten opstellen en pas als dit in orde was de overname van de nummers konden afronden.

Er is dan een technieker langsgekomen om een nieuwe modem te installeren voor het bizz pakket. Ik ben daarna terug naar de winkel geweest om de overname te regelen, maar daar botste ik op een medewerker die niet wist wat hij moest doen. Volgens hem had hij niet voldoende kennis van business processen en hij stuurde mij door naar een andere winkel.

Tegelijkertijd had ik dezelfde vraag ook online gesteld en heb ik een medewerker gevonden die dit voor mij wel zou kunnen regelen. Op 21 februari heb ik overname documenten getekend voor de telefoon en gsm nummers, maar ondertussen is het nog steeds niet in orde. Ik heb met die medewerker al verschillende keren contact gehad, maar het enige dat ze mij kan vertellen is dat de overname aanvraag 'vast zit in het systeem'. Ondertussen zijn we bijna 2 (!!!!) maanden verder en sta ik nog geen stap verder. Ik ben nog steeds onbereikbaar op mijn oorspronkelijk telefoonnummer!!

Het heeft bovendien een aantal ongewenste neveneffecten. We krijgen constant berichten dat we over onze Mobile data limiet zitten en we worden er ook effectief voor gefactureerd. Ook al zouden we met het correct (gevraagde) pakket ver onder onze limiet zitten.
Dit wordt wel telkens gecorrigeerd door de medewerker, maar het blijft lastig.
Ook TV Overal lijkt niet te werken omwille van dezelfde problemen!

Ik zou dit zo snel mogelijk opgelost willen zien!!
Klantnummer: 620816360

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Laurent,
Wat was jouw nummer aub?
Mobile Voice 0496643673 (Actief)
Mobile Voice 0476576783 (Actief)
Mvg.Wilfried
Het nummer dat ik nu heb is 03 646 23 62, maar dit zou moeten veranderen in 03 239 00 98.
In MyProximus zie ik beide nummers staan. Het eerste staat onder het bizz office pakket, het tweede staat onder 'Andere producten', net zoals mijn 2 mobiele nummers. De mobiele nummers en telefoonnummer zouden allemaal samen onder een bizz all-in pakket moeten zitten.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Laurent,
We kunnen de gsmnummers enkel associeren als we de abonnementen wijzigen naar 'bizz mobile' abonnementen en het volledige pack naar een Bizz All-in.
https://www.proximus.be/nl/id_cb_bizz_allin/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/packs-voor-zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/bizz-all-in-het-alles-in-een-pack.html?v1=PaidSearch&v2=Semetis-SLS...
Voor je eigen privacy kan je best via deze link verder gaan.
Mvg. Wilfried

Reageer