Beantwoord

Opzeggen dataphone opzeggen

  • 26 January 2022
  • 13 reacties
  • 586 Bekeken

Beste,

 

Ik zou graag mijn DataPhone optie opzeggen en de restwaarde van m’n toestel betalen. Zou dit in orde kunnen gebracht worden? Alvast bedankt? :)

icon

Beste antwoord door Luc.M 26 January 2022, 14:49

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@CharlotteH  Dag Charlotte, dit is uitgevoerd. de restwaarde is 59,96 €. Groetjes en een fijne dag nog.

Luc

@Luc.M 
Super, dankjewel. Zou het kunnen dat het nog niet lukt om een nieuwe smartphone toe te voegen aan mijn abonnement?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @CharlotteH Luc zijn order staat als ‘afgewerkt’ op 27/01/2022 om 09:54u. In principe zou het nu wel moeten lukken om een nieuwe aanvraag in te geven, probeer je nog eens opnieuw? Groetjes, Heidi

@HeidiE 

Dankjewel voor de snelle respons. Ik zie dat er opstaat dat ik geen smartphone kan toevoegen, dat het niet compatibel is. 

@HeidiE Ik heb dit opnieuw geprobeerd en ik blijf deze boodschap krijgen:

Products Smartphone met abonnement(en) zijn niet compatibel met je bestaande abonnementen en zal verwijderd worden.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @CharlotteH dan denk ik dat je keuze niet compatibel is met je abonnement. Als je bijvoorbeeld een Flex Mobile hebt en het gekozen toestel een hoger abonnement vereist. Laat ik je anders even opbellen door onze klantendienst? Groetjes, Heidi

 

 

@HeidiE  Aha oké, Ik heb de optie gekozen om een smartphone toe te voegen aan mijn bestaand abonnement Mobilus S. Met mijn vorige smartphone was dit een optie, nu misschien niet meer.

Reputatie 7
Badge +3

@CharlotteH U kan best eens bellen naar het gratis nummer 0800 22800.Zij kunnen dan samen met u gaan overlopen /bekijken wat de mogelijkheden zijn in uw geval.Dit kan ook via de shop.Groetjes,Joel

@Joel M Ondertussen is alles in orde gekomen, toch bedankt :).

Reputatie 7
Badge +3

@CharlotteH Fijn om te horen dat alles voor u is opgelost.Groetjes,Joel

Beste , 

Ik zou graag mijn openstaande restwaarde willen betalen . Als ik dit doe ben ik dan ook verlost van mijn dataphone ? 

Uit de bovenstaande berichten kan ik Inderdaad afleiden als je de restwaarde betaalt, dan  dataphone kan opgezegd worden.

Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@KrisVDW De restwaarde zou momenteel ongeveer € 445 bedragen en dan ben je inderdaad verlost van de dataphone-optie. Akkoord? Groetjes, Antonella

Reageer