Vraag

Oproepgeschiedenis Pay & Go?

  • 23 November 2021
  • 11 reacties
  • 187 Bekeken

Reputatie 1

Vroeger kon men in "my proximus" de herlaadbeurten en oproepgeschiedenis” consulteren. Nu merk ik dat  er geen oproepgeschiedenis meer kan gezien worden, alleen nog oplaadbeurten. Nog iemand met hetzelfde probleem?


11 reacties

werkt inderdaad bij mij ook niet meer.

 

Reputatie 1

dag Martin, bedank voor je reactie:wink:

Reputatie 7
Badge +4

Hier onderstaande boodschap op de betrokken MyPx-webpagina

Omwille van een technisch probleem is de oproep-historiek niet beschikbaar

NB: Dat is bij mij toch al lang dat ik die historiek niet meer kan zien, zowel op de app alsook via webversie.

Reputatie 7
Badge +3

@Filip_039 @Martin @M_016 De issue zou moeten opgelost zijn.Indien het niet zou werken best de shaker-functie op gsm gebruiken dan komt het terecht bij het juiste team voor verder onderzoek.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 1

@Joel M  beste, jammer genoeg werkt het nog niet, zopas eens nagezien, groeten Filip

@Joel M Inderdaad bij mij werkt het ook nog niet (ook niet via webversie) ik had al een tijd geleden via de shaker functie dit gemeld en heb het nu terug nog eens zo gemeld. 

Krijg je dan normaal daar feedback over ?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin @M_016 @Filip_039  ik hoor juist dat de problemen toch niet volledig zijn opgelost zoals men gehoopt had.Dus best de melding via de shakerfunctie doen met de gsm.Dan komt het op de juiste dienst terecht.Van zodra er een oplossing is worden die klanten op de hoogte gebracht.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge

Hallo iedereen,
Ik heb hier hetzelfde probleem: ik heb ‘n pay&go-kaart en de laatste tijd is het niet meer mogelijk de oproepgeschiedenis te raadplegen. Nu lees ik dat het beter is dit eventueel te melden via de app met de shaker-functie.  Nu klinkt het misschien dom, maar ik ben nu niet een freak in dergelijke zaken, maar wat is die “shakerfunctie”
groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo iedereen,
Ik heb hier hetzelfde probleem: ik heb ‘n pay&go-kaart en de laatste tijd is het niet meer mogelijk de oproepgeschiedenis te raadplegen. Nu lees ik dat het beter is dit eventueel te melden via de app met de shaker-functie.  Nu klinkt het misschien dom, maar ik ben nu niet een freak in dergelijke zaken, maar wat is die “shakerfunctie”
groetjes 

  • Met de MyProximus app,  kunnen jullie via de shakerfunctie  (door in de app te schudden met het toestel) dit probleem rechtstreeks melden aan de support dienst. Deze meldingen worden dagelijks geanalyseerd en behandeld. Van zodra er een oplossing is, worden jullie via de shaker terug op de hoogte gebracht.

Van zodra er een oplossing is, worden jullie via de shaker terug op de hoogte gebracht.

Volgens mij werkt dit niet (altijd) goed want de vorige problemen met de historiek (tijdelijk opgelost geweest) ben  ik nooit op de hoogte gebracht geweest.

Ter bijkomende info:
Wel ook raar dat dit probleem met de historiek herhaaldelijk weer opduikt, na opgelost geweest te zijn en dan werkt het soms wel een tijd nog via de webversie, maar nu heb ik het probleem via beide app & webversie. 

app-MyProximus-Shaker | Bericht Proximus medwerker

Als je niet graag schudt kun je het ook via de menu instellingen > feedback 

Reageer