Beantwoord

Oproepen komen niet door

  • 13 July 2016
  • 9 reacties
  • 3615 Bekeken

Beste,

Sinds enkele maanden komen oproepen zeer regelmatig meteen op mijn Voicemail terecht. Mijn gsm rinkelt niet. Ik krijg enkel een gemiste oproep te zien.
Op dat moment ben ik niet aan het bellen en heb ik bereik. Ik heb de personen ook niet geblokkeerd. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom dit dan wel zou kunnen.

Hoe kan dit opgelost worden, want dit is erg vervelend...

Alvast bedankt!

Margot
icon

Beste antwoord door Elsa 13 July 2016, 13:21

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?

En het is ook niet altijd dat er naar mijn voicemail wordt doorgeschakeld. In 85% van de gevallen ongeveer.
Reputatie 6
Badge +2
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?


Instellingen, telefoon en vervolgens doorschakelen en dan kan je zien of die ingeschakeld staat of niet.
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?


Instellingen, telefoon en vervolgens doorschakelen en dan kan je zien of die ingeschakeld staat of niet.


Nee, dit staat niet aan...
Reputatie 6
Badge +2
Heb je doorschakelen naar Voicemail wel uitgeschakeld?

Ik heb dit naar mijn weten nooit ingeschakeld.. Waar kan ik deze instelling bekijken (Iphone 5)?


Instellingen, telefoon en vervolgens doorschakelen en dan kan je zien of die ingeschakeld staat of niet.


Nee, dit staat niet aan...


Als doorschakelen niet ingeschakeld is en er wordt toch doorgeschakeld naar voicemail dan klopt er iets niet en dan is het beste van naar de klantendienst te bellen (nr 0800 22 800) ofwel binnenspringen in een Proximus center.

Als doorschakelen niet ingeschakeld is en er wordt toch doorgeschakeld naar voicemail dan klopt er iets niet en dan is het beste van naar de klantendienst te bellen (nr 0800 22 800) ofwel binnenspringen in een Proximus center.


Ok dankjewel!
of je kan het ook nog vragen via privé bericht dat ze even deze instelling nakijken
privé bericht sturen aan Het Proximus Team
- Proximus.be/contact:
Vanuit België 0800 22 800 gratis
Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00
Openingsuren
Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)
Verloren of gestolen gsm:
We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
Ik heb dit ook al een tijdje. Bellen ze onmiddellijk na de voicemail opnieuw gaat ie wel over... heel vervelend. Is het bij jou opgelost? Hoe/wat heb je daarvoor moeten doen?
Groetjes

Reageer