Beantwoord

Oproep wordt niet toegelaten

  • 21 November 2019
  • 5 reacties
  • 2573 Bekeken

Reputatie 1

Sinds kort ben ik erachter gekomen dat  mijn voicemail niet meer actief is. Indien er niet op tijd opgenomen wordt, hoort de beller “Deze oproep wordt niet toegelaten”. Wat ik ook probeer, het lukt mij niet om de voicemail opnieuw actief te maken. Ook de standaard melding met nummer wil niet lukken. Kan iemand mij helpen om dit vervelende euvel te verhelpen? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 November 2019, 10:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Nadine 1856 

Dit gaat over de voicemail van je GSM klopt dit?

Je mag je GSMnr. even toevoegen op je profiel, dan kijk ik het profiel even na.

Ik geef je ook alvast de link mee met info. over het instellen van de voicemail op je GSMnr.

 

Geert

Reputatie 1

@ GeertC : Bedankt voor de reactie. Inmiddels heb ik mijn telefoonnummer aan mijn profiel toegevoegd.

:wink:

Reputatie 1

Het is nog steeds niet goed gekomen… Zelfs de standaardbegroeting met GSM nummer lukt niet. De beller hoort nog steeds  “Deze oproep wordt niet toegelaten”. Ik ben zelfstandige en dit lijkt me niet de ideale begroeting voor het cliënteel. :-(

@Nadine 1856  Kan je het nog even opnieuw proberen? De doorschakeling naar jouw voicemail was inderdaad naar een onbestaand “nummer”. Dit zou nu wel juist moeten doorverwijzen naar jouw voicemail :wink:

Reputatie 1

Van harte dank! Inmiddels werkt de voicemail weer naar behoren en krijgen de bellers de standaardbegroeting met nummer te horen indien ik de oproep niet kan beantwoorden.

Nog een prettige avond!:thumbsup_tone2: