Vraag

Oproep niet toegelaten

  • 29 November 2022
  • 6 reacties
  • 402 Bekeken

Ik probeer steeds de klantendienst van UPS te bellen, dit is belangrijk. Er wordt echter steed onmiddelijk ingehaakt en ik krijg in verschillende talen te horen dat mijn oproep niet is toegelaten. Hoe kan ik dit oplossen?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@quinten2002 

bel je met een gsm of een vaste lijn?

is je nummer verborgen of zichtbaar voor iedereen die je belt?

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

UPS klantendienst is telefonisch bereikbaar via 078250877

Technische ondersteuning UPS  bereikbaar via 022566619

Probeer deze nummers eens en laat zeker weten of het lukt.

 

 

 

Ik probeer steeds de klantendienst van UPS te bellen, dit is belangrijk. Er wordt echter steed onmiddelijk ingehaakt en ik krijg in verschillende talen te horen dat mijn oproep niet is toegelaten. Hoe kan ik dit oplossen?

Als je een andere gsm gebruikt (bv van iemand anders indien mogelijk) lukt het dan ook niet om zo te weten te komen als het probleem enkel met jou gsm (nummer) voorvalt.

Of indien je de vaste lijn gebruikte eens via gsm proberen.

 

@quinten2002

bel je met een gsm of een vaste lijn?

is je nummer verborgen of zichtbaar voor iedereen die je belt?

groeten

Tina

Ik bel via mijn gsm, naar het nummer dat hierboven wordt vermeld. Ondertussen heb ik mijn probleem met UPS wel via een andere weg kunnen oplossen, ik hoop echter dat dit niet vaker gaat gebeuren?

UPS klantendienst is telefonisch bereikbaar via 078250877

Technische ondersteuning UPS  bereikbaar via 022566619

Probeer deze nummers eens en laat zeker weten of het lukt.

 

 

 

Dit bovenste nummer was het nummer dat ik heb gebeld, momenteel heb ik ups gelukkig al kunnen bereiken via een pb op facebook

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij geen probleem heb UPS deze ochtend nog gecontacteerd op het 078 nummer . Misschien is hun telefooncentrale tijdelijk overbelast of verstoord. 

Reageer