Beantwoord

Oproep doorschakelen gsm Pay&Go

  • 3 March 2018
  • 8 reacties
  • 626 Bekeken

Dag,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om een oproep van één gsm door te schakelen naar een andere gsm. Veronderstel de volgende situatie:
Iemand belt naar gsm 1. Hierop wordt niet onmiddellijk gereageerd en na 15 seconden (slechts een voorbeeld) wordt de oproep automatisch doorgeschakeld naar gsm 2.
Beide gsm's hebben proximus Pay&Go.

Mvg,
Niels
icon

Beste antwoord door AzizA 7 March 2018, 10:10

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_divert/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/oproepdoorschakeling-gsm.html

oproepen doorschakelen bij geen antwoord misschien ok?
Dag,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om een oproep van één gsm door te schakelen naar een andere gsm. Veronderstel de volgende situatie:
Iemand belt naar gsm 1. Hierop wordt niet onmiddellijk gereageerd en na 15 seconden (slechts een voorbeeld) wordt de oproep automatisch doorgeschakeld naar gsm 2.
Beide gsm's hebben proximus Pay&Go.

Mvg,
Niels

Als u een abonnement hebt, dan kunt u uw gsm-oproepen doorschakelen naar uw voicemail of naar een ander nummer wanneer u niet opneemt, uw lijn bezet is, enz.
Reputatie 7
Badge +4
In principe zijn dit toch ITU-T standaardcodes; proberen zou ik zeggen en indien het niet zou gaan uw licht misschien opsteken bij een andere operator (eventueel Telenet prijs volgens verbruik bv.)
er zijn nog ander van die codes die niet werken voor P&G maar proberen kun je uiteraard altijd
Ik wist inderdaad dat het mogelijk was met een abonnement, maar deze werken niet via P&G. Iemand die weet of het via P&G proximus mogelijk is?
Neen want bij een proximus P&G zijn de diensten beperkter.
Maar je weet maar nooit dat er iemand crack kent om dit te omzeilen 😉 ☺️
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Niels, doorschakelingen naar een andere nummer is enkel mogelijk als je een abonnement hebt, op Pay&Go herlaadkaarten is dit helaas niet mogelijk. Groetjes, Aziz
Reputatie 6
Badge +3
Dag Martin,
Oproepen dooschakelen is enkel mogelijk als het gsmnummer een abonnement is.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_divert/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/oproepdoorschakeling-gsm.html
mvg. Wilfried

Reageer