Onze 3 bedrijfslijnen reeds 3 dagen buiten dienst

  • 20 December 2017
  • 8 reacties
  • 208 Bekeken

Op maandagmorgen 18/12/2017 omstreeks 10u04 stelden wij vast dat onze 3 telefoonlijnen buiten gebruik waren. Dit gemeld aan Proximus. Antwoord van proximus : er is een algemene storing en we werken er aan.
Maandagnamiddag omstreeks 15.00 opnieuw even gebeld naar Proximus .. nog geen oplossing.
Maandagavond omstreeks 18u04 opnieuw even gebeld met de vraag wanneer de storing zou verholpen zijn. Antwoord van de operator : het algemene storing is opgelost. Waarop ik dan vroeg hoe het kwam dat alles nog steeds buiten dienst was op ons bedrijf. Antwoord : meneer, we maken een ticket aan voor u ( euh .. en wat dan met het ticket van 10.04 ??) maar er staan heel wat andere klanten op de wachtlijst voor herstelling. Technieker voorzien op woensdag 20/12/2017 tussen 8 u en 17 u.
Vandaag 20/12/2017 - 17u13 : nog steeds geen telefonie (3 lijnen plat !) .. geen technieker gezien Alle telefoonverkeer verloopt nu via 1 gsm toestel .... praktisch is iets anders !
Van service gesproken !

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons je vast lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?
dan kijk ik na wat er aan de hand is

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan
update donderdag 21/12/2017

Gisteren omstreeks 19 uur , via een vriendelijke forum-operator, vernomen dat de technieker "ergens in de buurt" vastgesteld heeft dat er "lassers" moeten tussenkomen. Defect was nochtans gemeld op maandag 18/12/2017 - 10 uur ! Vraag me af of die "vaststelling" niet vroeger kon gebeuren zodat er sneller een beslissing kon worden genomen ?
Ben benieuwd of er vandaag een oplossing zal volgen .... Vierde dag zonder bedrijfs-telefonie is niet echt bevorderlijk voor de werking van ons bedrijf. :-(
Gelukkig verloopt het internetverkeer van ons bedrijf via TELENET !
update donderdag 21/12/2017 - 9u54

SMS ontvangen van PROXIMUS .........
De interventie van de "lassers" is voorzien op .......... 03/01/2018 tussen 8u en 17 u (defect is door ons gemeld op 18/12/2017 +- 10u)
(uitleg : eerst moet er een toestemming worden gevraagd om te graven, dan moeten de plannen bekeken worden en dan pas kunnen ze starten ... en dit allemaal in 2017 !!!!!)

Dit wil zeggen 3 WEKEN ZONDER BEDRIJFSTELEFONIE
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc, het is helaas de slechtst mogelijk periode om een technische storing te hebben. Ik zal het probleem aankaarten bij de betrokken diensten, maar ik vrees dat hier weinig aan kan veranderd worden... Mijn excuses voor het ongemak. MVG, Wim
update vrijdag 22/12/2017 - 16 uur

Net telefoon ontvangen via gsm van een medewerker van Proximus.
Ze gaan, na 5 dagen zonder bedrijfstelefonie (3 lijnen), langskomen om een "meting" uit te voeren om zo te weten te komen waar ergens de fout zit ... Dan moet je weten dat er sinds zondag (of maandag) een kast van belgacom stuk is (hangt volledig uit elkaar) na een auto-ongeval op een kilometer of 2 van ons ... misschien daar eens gaan kijken ?
allé ... is een begin ... ben benieuwd hoe dit verhaal zal aflopen ...

duimen maar !
Reputatie 7
Badge +4
Marc, ik duim oprecht met je mee dat het probleem zo snel mogelijk van de baan is. Groeten, Charlotte.
allé .. hier zijn we weer ....
Sinds deze morgen (of misschien wel reeds van in het weekend) geen bedrijfstelefonie meer ... Opnieuw liggen onze 3 lijnen plat ....
Vraag me af wanneer het euvel dit keer zal opgelost zijn ... vorige keer van 18 december tot 22 december zonder telefonie .... een weekje of twee later opnieuw panne .... opnieuw al het telefoonverkeer (3 lijnen) via de gsm .. leuk is iets anders !
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc, ik zie dat daar morgen een technieker voor is ingeboekt. Ik vind het heel vervelend voor jullie. Groeten, Charlotte.

Reageer