Dit krijg ik van Norton nu voordurend !
das thans de WiFi van mijn modem
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelDit krijg ik van Norton nu voordurend !
das thans de WiFi van mijn modem
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineellouter nog ter bijkomende info: Norton zegt dat uw toestel niet beveiligd is > klik hier
Toch niet opgelost ! Leek maar zo maar onmiddelijk na bericht plaatsen begonnen de meldingen opnieuw dat systeem open voor aanvallen is
maar ga niet langer zitten zoeken
hou voor gezien en meldingen beginnen al wennen :)
Verder ook wel veel In my Norton gezeten en daar zie ik wel vreemde dingen zoals paar abb securetys 5 waar dan telkens 1 licentie in gebruik is ! Drietal Norton paswoord manager
zijn telkens andere want elk heeft een andere pincode of paswoordsleutel of hoe dat ook noemt
als Proximus paar maal ernaar vroeg gaven ze zelfs daarop geen antwoord of gingen er niet op in en vermoedelijk omdat ze zelf niet weten wat antwoorden erop
is dus raadsel wat het allemaal kan betekenen
Het lijkt terug in orde maar niet dankzij Proximus ook al deden sommige wel hun best om te helpen maar ze wisten zich geen raad ermee en al ze zeiden had ik eerder al geprobeerd dus heb zelf moeten blijven zoeken en gisteren toch maar terug in die VIP VPN app gegaan maar als de abbonement nemen moest aanklikken ben ik vlak daaronder op ‘nu niet ‘ gaan klikken en tot eigen verbazing was ik evengoed beveiligd met VIP VPN ! Ben gaan nakijken en neen geen abbonement afgesloten of zo
maar is terug groen de Norton securety en heb sinds gisteren geen meldingen van aanvallen gehad die ik eerder elke half uur kreeg
Ik denk niet ik licensie 1 pas kan hebben en de 5 heb ik al paar jaren !
is raadsel waarom ik zowel 5 en 1 hebt want tenslotte heb ik Norton enkel voor 3 apparaten nodig waarvan twee zelfs weinig aan staan dus zeker niet meer dan 5 nodig !
5 € is voor de 5 licenties en mss heb je Norton security 1 nog niet lang en zal je pas volgende maand daarvoor 2€ / maand aangerekend worden , maar daar zou beter iemand van Proximus eens op antwoorden zodat ze dit voor je even natrekken hoe het juist zit.
Ik heb beide mAar ik betaal 5€ op factuur
ik zie niet 5 of 1 maar 5 en 1
je hebt twee soorten Norton security met 1 licentie of met 5 licenties
>
Das normaal ?
Wat betekent dit ?
IPV6-adres
staat 2 adressen
Die melding norton krijg ik om de haverklap !
ben dan niet Aan surfen maar krijg ze ook zonder iets te doen !
weet nog altijd niet wat ze op chat nu bedoelden met ze zien geen actieve Norton ??
betaken die ik thans wel daarvoor
en ik lees dat Security 5
en Security 1 heb ?
wat zou dit betekenen ?
Op iPhone 6 is iOS12.4.3
heb daar geen problemen
iPhone 8 is iOS 13.2 en wel dus problemen
Heb hier de iOS 13.2
bij mijn andere iPhone zijn er ook geen problemen ! Is enkel iPhone 8 dus
niet leuk althans en begin er nu mooi genoeg van te hebben !
kreeg mail van vriend die ook al zei hij kreeg gele vakje bij ontvangen mail van mij waar stond dat mijn bijlage niet veilig waren
Bij Norton app lees dat abb aktief is thans
Hoop ook Martin en dat ze ook uitleggen wat ze bedoelen dat Norton niet aktief zou zijn
En tot nu toe komen er van anderen op het forum hier ook geen melding die het zelfde al voorgehad hebben.
Mss zijn er ondertussen bij Proximus al meer van die meldingen binnengekomen en kunnen ze u maandag meer info verstrekken.
Norton zelf zegt
erop dat mijn Norton via Proximus gaat en ik dus bij Proximus moet zijn daarvoor !
wat is toch loos
Thans betaal ik Norton 5licencies
Krijg via chat van Proximus dit
Snap ik dat Proximus geen compensatie kan aanbieden en vroeg ik alleen of proxumus misschiens eens zijn Norton aanbieden niet kan aanpassen dit na overleg proxumus /Norton natuurlijk
zodat de klanten dan weten van ok ik neem Norton Security bij Proximus voor bepaald bedrag maar dan ben ook beschermd en niet dat ze nog extra abbonement bij Norton bovenop de prox abb moeten nemen
Je zijt me voor want ik wou je al vragen waar vind ik om Norton te contacteren :)
Bij iPhone 6 ook update gehad en daar ook geen meldingen , is alleen op de iPhone 8 die update had naar de 13 en nog iets
ga eens kijken hoe ik Norton krijg gecontacteerd om mijn probleem uit te leggen want de betalende VPN die valt ook tekens weg Na een tweetal uren en moet iIk die eigenhandig terug te gaan verbinden dus ook niet zinvol vrees ik
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.