Beantwoord

onveilige verbinding!

  • 28 October 2019
  • 85 reacties
  • 1095 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Dit krijg ik van Norton nu voordurend !

 

das thans de WiFi van mijn modem

 


 

 

icon

Beste antwoord door Martin 28 October 2019, 23:09

Bekijk origineel

85 reacties

louter nog ter bijkomende info: Norton zegt dat uw toestel niet beveiligd is  > klik hier

Reputatie 3
Badge +1

Toch niet opgelost ! Leek maar zo maar onmiddelijk na bericht plaatsen begonnen de meldingen opnieuw dat systeem open voor aanvallen is 

maar ga niet langer zitten zoeken 

hou voor gezien en meldingen beginnen al wennen :)

Reputatie 3
Badge +1

Verder ook wel veel In my Norton gezeten en daar zie ik wel vreemde dingen zoals paar abb securetys 5 waar dan telkens 1 licentie in gebruik is ! Drietal Norton paswoord manager 

zijn telkens andere want elk heeft een andere pincode of paswoordsleutel of hoe dat ook noemt 

als Proximus paar maal ernaar vroeg gaven ze zelfs daarop geen antwoord of gingen er niet op in en vermoedelijk omdat ze zelf niet weten wat antwoorden erop 

is dus raadsel wat het allemaal kan betekenen 

Reputatie 3
Badge +1

Het lijkt terug in orde maar niet dankzij Proximus ook al deden sommige wel hun best om te helpen maar ze wisten zich geen raad ermee en al ze zeiden had ik eerder al geprobeerd dus heb zelf moeten blijven zoeken en gisteren toch maar terug in die VIP VPN app gegaan maar als de abbonement nemen moest aanklikken ben ik vlak daaronder op ‘nu niet ‘ gaan klikken en tot eigen verbazing was ik evengoed beveiligd met VIP VPN ! Ben gaan nakijken en neen geen abbonement afgesloten of zo

maar is terug groen de Norton securety en heb sinds gisteren geen meldingen van aanvallen gehad die ik eerder elke half uur kreeg 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk niet ik licensie 1 pas kan hebben en de 5 heb ik al paar jaren !

is raadsel waarom ik zowel 5 en 1 hebt want tenslotte heb ik Norton enkel voor 3 apparaten nodig waarvan twee zelfs weinig aan staan dus zeker niet meer dan 5 nodig !

 

5 € is voor de 5 licenties en mss  heb je Norton security 1 nog niet lang en zal je pas volgende maand daarvoor 2€ / maand aangerekend worden , maar daar zou beter iemand van Proximus eens op antwoorden zodat ze dit voor je even natrekken hoe het juist zit.

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb beide mAar ik betaal 5€ op factuur 

ik zie niet 5 of 1 maar 5 en 1

je hebt twee soorten Norton security met 1 licentie of met 5 licenties

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_install/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-security-1-of-norton-security-5-installer.html

Reputatie 3
Badge +1

Das normaal ?

Reputatie 3
Badge +1

Wat betekent dit ?

 IPV6-adres

staat 2 adressen 

Reputatie 3
Badge +1

Die melding norton krijg ik om de haverklap !

ben dan niet Aan surfen maar krijg ze ook zonder iets te doen !
 

weet nog altijd niet wat ze op chat nu bedoelden met ze zien geen actieve Norton ??

betaken die ik thans wel daarvoor

 

en ik lees dat Security 5

en Security 1 heb ?

wat zou dit betekenen ?

 

Reputatie 3
Badge +1

Op iPhone 6 is iOS12.4.3 

heb daar geen problemen 

iPhone 8 is iOS 13.2 en wel dus problemen 

Reputatie 3
Badge +1

Heb hier de iOS 13.2

 

 

Reputatie 3
Badge +1

bij mijn andere iPhone zijn er ook geen problemen ! Is enkel iPhone 8 dus 

niet leuk althans en begin er nu mooi genoeg van te hebben !

kreeg mail van vriend die ook al zei hij kreeg gele vakje bij ontvangen mail van mij waar stond dat mijn bijlage niet veilig waren 

Reputatie 3
Badge +1

Bij Norton app lees dat abb aktief is thans 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoop ook Martin en dat ze ook uitleggen wat ze bedoelen dat Norton niet aktief zou zijn

En tot nu toe komen er van anderen op het forum hier ook geen melding die het zelfde al voorgehad hebben.
Mss zijn er ondertussen bij Proximus al meer van die meldingen binnengekomen en kunnen ze u maandag meer info verstrekken.

 

Reputatie 3
Badge +1

Norton zelf zegt

erop dat mijn Norton via Proximus gaat en ik dus bij Proximus moet zijn daarvoor !

wat is toch loos 

Reputatie 3
Badge +1

Thans betaal ik Norton 5licencies

 

Reputatie 3
Badge +1

Krijg via chat van Proximus dit

 

Reputatie 3
Badge +1

Snap ik dat Proximus geen compensatie kan aanbieden en vroeg ik alleen of proxumus misschiens eens zijn Norton aanbieden niet kan aanpassen dit na overleg proxumus /Norton natuurlijk 

zodat de klanten dan weten van ok ik neem Norton Security bij Proximus voor bepaald bedrag maar dan ben ook beschermd en niet dat ze nog extra abbonement bij Norton bovenop de prox abb moeten nemen


 

Reputatie 3
Badge +1

Je zijt me voor want ik wou je al vragen waar vind ik om Norton te contacteren :)

 

https://support.norton.com/sp/nl/nl/secure-wifi/current/contact

Reputatie 3
Badge +1

Bij iPhone 6 ook update gehad en daar ook geen meldingen , is alleen op de iPhone 8 die update had naar de 13 en nog iets 

ga eens kijken hoe ik Norton krijg gecontacteerd om mijn probleem uit te leggen want de betalende VPN die valt ook tekens  weg Na een tweetal uren en moet iIk die eigenhandig terug te gaan verbinden dus ook niet zinvol vrees ik

 

Reageer