Beantwoord

onveilige verbinding!

  • 28 October 2019
  • 85 reacties
  • 1095 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Dit krijg ik van Norton nu voordurend !

 

das thans de WiFi van mijn modem

 


 

 

icon

Beste antwoord door Martin 28 October 2019, 23:09

Bekijk origineel

85 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Wat betekent dit ?

 IPV6-adres

staat 2 adressen 

Reputatie 3
Badge +1

Das normaal ?

je hebt twee soorten Norton security met 1 licentie of met 5 licenties

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_install/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-security-1-of-norton-security-5-installer.html

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb beide mAar ik betaal 5€ op factuur 

ik zie niet 5 of 1 maar 5 en 1

5 € is voor de 5 licenties en mss  heb je Norton security 1 nog niet lang en zal je pas volgende maand daarvoor 2€ / maand aangerekend worden , maar daar zou beter iemand van Proximus eens op antwoorden zodat ze dit voor je even natrekken hoe het juist zit.

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk niet ik licensie 1 pas kan hebben en de 5 heb ik al paar jaren !

is raadsel waarom ik zowel 5 en 1 hebt want tenslotte heb ik Norton enkel voor 3 apparaten nodig waarvan twee zelfs weinig aan staan dus zeker niet meer dan 5 nodig !

 

Reputatie 3
Badge +1

Het lijkt terug in orde maar niet dankzij Proximus ook al deden sommige wel hun best om te helpen maar ze wisten zich geen raad ermee en al ze zeiden had ik eerder al geprobeerd dus heb zelf moeten blijven zoeken en gisteren toch maar terug in die VIP VPN app gegaan maar als de abbonement nemen moest aanklikken ben ik vlak daaronder op ‘nu niet ‘ gaan klikken en tot eigen verbazing was ik evengoed beveiligd met VIP VPN ! Ben gaan nakijken en neen geen abbonement afgesloten of zo

maar is terug groen de Norton securety en heb sinds gisteren geen meldingen van aanvallen gehad die ik eerder elke half uur kreeg 

 

Reputatie 3
Badge +1

Verder ook wel veel In my Norton gezeten en daar zie ik wel vreemde dingen zoals paar abb securetys 5 waar dan telkens 1 licentie in gebruik is ! Drietal Norton paswoord manager 

zijn telkens andere want elk heeft een andere pincode of paswoordsleutel of hoe dat ook noemt 

als Proximus paar maal ernaar vroeg gaven ze zelfs daarop geen antwoord of gingen er niet op in en vermoedelijk omdat ze zelf niet weten wat antwoorden erop 

is dus raadsel wat het allemaal kan betekenen 

Reputatie 3
Badge +1

Toch niet opgelost ! Leek maar zo maar onmiddelijk na bericht plaatsen begonnen de meldingen opnieuw dat systeem open voor aanvallen is 

maar ga niet langer zitten zoeken 

hou voor gezien en meldingen beginnen al wennen :)

louter nog ter bijkomende info: Norton zegt dat uw toestel niet beveiligd is  > klik hier

Reageer