Beantwoord

onveilige verbinding!

  • 28 October 2019
  • 85 reacties
  • 1095 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Dit krijg ik van Norton nu voordurend !

 

das thans de WiFi van mijn modem

 


 

 

icon

Beste antwoord door Martin 28 October 2019, 23:09

Bekijk origineel

85 reacties

Reputatie 3
Badge +1

 

Reputatie 3
Badge +1

Moet proxumus een aanbod doen zoals Proximus dat maandelijks betaalt voor VPN ok dan neem ik erbij als dit de Norton terug volledig maakt maar jaarlijks betalen vind ik voor mijn budget helaas iets teveel 

maar ik snap niet goed waarom @GeertC en ik dat dan niet voor hebben met Norton!

Reputatie 3
Badge +1

Jawel deze WiFi verbindingen zijn de mijne 

Reputatie 3
Badge +1

Snap dat ook niet Martin 

is wel pas want gisteren was alles nog normaal zoals bij jou !

moet een update zijn of zo bij iPhone ?

Reputatie 3
Badge +1

Vervelend en geef mij maar de normale vertrouwde Norton 

benieuwd of nog mensen gaan volgen hiermee

ik deed niets hiervoor maar begon meldingen krijgen dat WiFi niet veilig was en zo zag ik dit 

mss is het ook maar tijdelijk zou je een update binnengekregen hebben mss van Norton !

Reputatie 7
Badge +4

& ter info:

https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v126815646

Ziet u in Norton Mobile Security herhaaldelijk een waarschuwing over een aangetast wifinetwerk die volgens u onterecht is, werk Norton Mobile Security dan bij naar de nieuwste versie in de Google Play Store.

& Ik vermoed dat u ook de tijdelijk gratis “upgrade” van Norton Security naar Norton 360 (tot einde lopende Security contract met automatische verlening) geïnstalleerd hebt, correct?

 

daarom dat ik ook aan die update dacht want ik werk altijd met de recentste updates waarschijnlijk moet het daar iets mee te maken hebben ofwel is nog een recentere die ik nog niet binnengekregen heb want anders zou ik de zelfde foutmelding moeten krijgen die ik trouwens vroeger wel nog binnengekregen heb als ik aan zee zat op free wifi

Reputatie 7
Badge +3

& ter info:

https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v126815646

Ziet u in Norton Mobile Security herhaaldelijk een waarschuwing over een aangetast wifinetwerk die volgens u onterecht is, werk Norton Mobile Security dan bij naar de nieuwste versie in de Google Play Store.

& Ik vermoed dat u ook de tijdelijk gratis “upgrade” van Norton Security naar Norton 360 (tot einde lopende Security contract met automatische verlening) geïnstalleerd hebt, correct?

 


maar @maria_074 heeft een iPhone toch..?

Reputatie 3
Badge +1

Ja heb iPhone 8

ik weet niet of ik dit heb ?

dit dus

tijdelijk gratis “upgrade” van Norton Security naar Norton 360 (tot einde lopende Security contract met automatische verlening) geïnstalleerd hebt, correct?

weet ik niet dus maar ik vermoed van niet 

Reputatie 7
Badge +4

@GeertC

ter info

https://community.norton.com/en/forums/free-upgrade-new-norton-360-security-deluxe-really-plus

ik heb enige tijd geleden ook een dergelijke zoals in bovenstaande link vermelde popup gekregen (niet bewaard en ook niet op ingegaan)

zelf gebruik ik Norton security premium (10 toestellen) toepasbaar voor PC/laptop/smartphone/tablet

ik vermoed dat uw voorstel om app te verwijderen en terug te installeren het probleem zou moeten oplossen (= advies Norton support vermeld in een vorig bericht)

dat is toch al gebeurd of verlies ik hier de pedalen ☺ 

Reputatie 7
Badge +4

@Martin

Ja Geert reset gedaan maar ga

eens app wissen en

terug installeren 

Tenzij vergissing mijnentwege dacht ik nog niet gedaan

Indien het een Norton-abo via Proximus betreft, stel ik mij ook de vraag of op één of andere manier onderstaande gratis Norton VPN app niet werd gedownload en geactiveerd vanuit Apple app-store

https://apps.apple.com/nl/app/norton-secure-vpn/id1095519285

Indien ja deze misschien verwijderen en zien wat er vervolgens gebeurt (boodschap blijft of verdwijnt)

 

enfin, uit het antwoord “dat ga ik eens doen” heb ik dan mss verkeerd geconcludeerd dat @maria_074 dit al zou geprobeerd hebben!

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben nu bezig ermee ! Beide apps verwijdert en nu de Norton mobile dus de vertrouwde Norton terug geinstalleerd en nu zo eens kijken wat dit gaat geven 

Reputatie 3
Badge +1

Ja deze Norton is de Norton die Proximus aanbied ! Die met 5 licensies voor 5€ per maand 

de VPN kon ik altijd aanvinken en was in deze prijs inbegrepen !

maar vanochtend veranderde het en was plots onveilig !

thans op mijn andere iPhone 6 gaan kijken en daar is alles nog zoals ervoor dus beveiligd en zonder die extra abbonement VPN  die zich plots  bij iPhone 8 is erbij gaan opdringen 

Reputatie 3
Badge +1

Is terug geinstalleerd 

heb die extra app VPN niet gaan instaleren en zonder VPN geeft weer aan de WiFi onveilig is 

 

Reputatie 3
Badge +1

 

Reputatie 3
Badge +1

Verder zou ik VPN moeten klikken en dan kom ik in de App Store hierop 


Deze is 7 dag gratis en dan 42,99€ 

kwam om opklikken wat ik bewust niet deed maar bij schermafbeelding maken kwam toch melding dat abbonement aktief was gezet maar dit moet weg want ga echt niet nog een abb Norton erbij nemen ! Die via Proximus betaal is genoeg 

Op de iPhone 6 / ios12.4 krijg ik ook die melding niet zou dit dan met de iOS versie iets kunnen te maken hebben!

Reputatie 7
Badge +4

En hebt u stap 2 van onderstaande ook uitgevoerd?

https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v126815646

maar dat is toch een ander probleem dan dit van@maria_074 , nee?

Ik denk dat je ergens die melding die maria krijgt kunt uitzetten op in de instellingen van de iPhone.

de melding die ze krijgt heeft toch meer iets te maken met beveiliging van wifi netwerken en die je krijgt bij wifi beveiliging zoals WEP,  enfin dat is wat ik er van denk 😉

Reputatie 7
Badge +4

Ik kan mij uiteraard altijd vergissen, maar vermoed dat aldaar (= bij “aangetast netwerk”) - de klepel hangt (= beveiligingsscan uitvoeren en wachten tot deze is voltooid)

Reputatie 3
Badge +1

Bij de Norton mobile is bijgewerkt , was eerste ik was gaan shecken en was bijgewerkt !

Bij oudere iPhone 6 is iOS 12.4.3 en daar is Norton mobile nog de vertrouwde versie

 

ik merk deze iPhone de 8 is al een update geweest en is iOS 13..2 dus wie weet daarmee iets te maken heeft zoals Martin denkt 

Reageer