Skip to main content

Beste,

Ik krijg sinds een week, dagelijks proximus-info berichten met volgende inhoud: “ uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen.” Wanneer ik echter mijn krediet controleer via #121# of MyProximus blijkt er wel nog voldoende krediet op te staan. Ik kan op dit moment hierdoor ook niet meer bellen. Hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt!

 

Dag @vdkhvb ik informeer de dossierbeheerder en vraag om het verder uit te zoeken. Groetjes, Heidi


@Joel M men contacteerde me effectief, maar het advies (STOP te verzenden naar het desbetreffende nummer 8999) heeft helaas niet gewerkt. Kan ik iets anders doen? Ik krijg niet elke dag een SMS, maar toch relatief vaak.


@Joel M perfect, bedankt voor de hulp Joel en nog een prettig week-end gewenst 🙂


@vdkhvb Dan heeft men waarschijnlijk bepaalde opties verwijdert tov vroeger.Excuses alvast.Ik heb dossier 52133041 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel


@Joel M voor zover ik kan zien kan ik in dat menu enkel mijn voorkeurstaal aanpassen, kan dat?


@vdkhvb Probeer eens via 1911 optie 2 - optie 3.Indien het niet lukt laat het ons weten dan maken we dossier op voor de bevoegde dienst om het verder na te kijken.Groetjes,Joel


Ik krijg elke dag deze melding. In My Account vind ik geen enkele manier om de melding uit te schakelen. Is er een manier om deze meldingen effectief stop te zetten?


@R. C. Je kan waarschuwingen en meldingen ook beheren via MyProximus. Groetjes, Antonella

My Account | Proximus

Sms-meldingen over je mobiel verbruik | Proximus


@R. C. 

er is ook momenteel geen krediet op je kaart voor zover ik kan opvragen

volgens mij ga je daardoor die berichten blijven krijgen tot er krediet opstaat.

dossier is nog in behandeling

groeten

Tina

 

 

 


Wanneer gaat da hier eens gedaan zijn maat??? 


 


Dag @R. C. dossier 49555756 is opgemaakt voor de achterliggende dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi


TUI: Prox forummedewerkers komen tijdens het weekend en op feestdagen hier niet langs, dus pas vandaag kunnen ze reageren op je vraag.


Wanneer gaat dat hier opgelost zijn??? 7 berichten op één dag!!!

Bende onnozelaars! 


Ok dank u. 


Ja meningen verschillen natuurlijk (ik krijg een melding een maand voordien en dan één een week voordien als het tijd is om te herladen en bij mij is dit wel welkom aangezien ik dit zou wel durven vergeten) maar het belangrijkste is dat ieder zijn mening zoveel mogelijk gerespecteerd wordt en daarom best wachten tot dinsdag als iemand terug langkomt die van Proximus zelf is om deze instellingen uit te zetten voor u.


Die je bij een herlaadbeurt erbij krijgt... *


De mensen zijn hier jullie ongewenste berichten kotsbeu... Gewoon een taktiek om toch maar zoveel mogelijk te herladen. Dat zit hierachter.

 

Ik wens hier vanaf te geraken, geen bijkomende gegevens invullen of ik word OVERAL gespamd. 

Ik heb hier vroeger nooit geen last van gehad en nu ben je precies constant verplicht om te blijven herhalen.

Hetzelfde dat je gigabytes die je bij een herlaadkaart vervalt, nog zoiets absurd...


Ter info: Best Ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden (klantnummer enz...), enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die je niet kwijt kan in de andere voorzien velden bv het telefoonnummer waarover je klacht gaat.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen a.s. dinsdag.  
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  


"Proximus-info: uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen." 

 

DIT BERICHT KRIJG IK AL MEER DAN EEN JAAR.

IS HET MOGELIJK OM HIER PERTINENT EEN EINDE AAN TE MAKEN AUB. DANK U

 

R. C. 


@MO0708 Deze berichten worden automatisch verstuurd bij een telaag saldo.Deze berichten die u ontvangt zijn gratis.U mag uiteraard uw saldo vernieuwen wanneer u dat zelf wenst.Groetjes,Joel


Dat is klopt. Mijn beltegoed is te laag. Maar in de proximus info sms zegt dat: uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen  

Dat betekend er zijn pogingen om af te trekken van bel krediet. Het is geen een sms.. het is veel en soms twee keer per dag. 

Vroeger ik heb ook lage saldo. Krijg ik nooit zo sms'en van proximus... kijk naar bijlage aub.

Dank u 

 


Dag @MO0708 er staat nog maar 2 cent op je kaart, daarom krijg je deze berichten. De laatste herlading dateert van 26/09/2020, dat was een herlading van 5 EUR. Groetjes, Heidi


Dag @MO0708 kun je het nummer in kwestie invullen op je klantprofiel voor nazicht? Groetjes, Heidi


Hallo..

Ik heb probleem met mijn prepaid nummer. Ik krijg deze dagen veel sms'en ((proximus-info uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen. 

Ik weet niet wat is de bedoeling.. of iemand bropeert geld van mijn Gsm nummer krediet te pakken?? 

Kunnen jullie mijn helpen aub. Ik krijg 2 maal per dag deze sms'en. 

Dank u 


Reageer