Vraag

ontoereikende belkrediet


Beste,

Ik krijg sinds een week, dagelijks proximus-info berichten met volgende inhoud: “ uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen.” Wanneer ik echter mijn krediet controleer via #121# of MyProximus blijkt er wel nog voldoende krediet op te staan. Ik kan op dit moment hierdoor ook niet meer bellen. Hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt!

 


30 reacties

@Joel M voor zover ik kan zien kan ik in dat menu enkel mijn voorkeurstaal aanpassen, kan dat?

Reputatie 7
Badge +3

@vdkhvb Dan heeft men waarschijnlijk bepaalde opties verwijdert tov vroeger.Excuses alvast.Ik heb dossier 52133041 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

@Joel M perfect, bedankt voor de hulp Joel en nog een prettig week-end gewenst 🙂

@Joel M men contacteerde me effectief, maar het advies (STOP te verzenden naar het desbetreffende nummer 8999) heeft helaas niet gewerkt. Kan ik iets anders doen? Ik krijg niet elke dag een SMS, maar toch relatief vaak.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @vdkhvb ik informeer de dossierbeheerder en vraag om het verder uit te zoeken. Groetjes, Heidi

Reageer