Onthaal Proximus winkel!

  • 3 November 2019
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Vorige week ga ik naar een Proximus winkel Meir Antwerpen, om een GSM aan te kopen met bijhorend abonnement. Ik ga de winkel binnen komt er een man aan die verantwoordelijk is voor het onthaal en de klant inschrijft. De man vraagt exact waar ik precies voor naar de winkel kom, ik leg hem uit dat ik op zoek ben naar een nieuwe iPhone gekoppeld met abonnement, waarop deze antwoord dat er momenteel geen enkel Apple toestel meer voorradig is en dat het de fout is van Apple die niet wil leveren???

Ok, nogal verwondert ga ik buiten daar Proximus toch veel reclame maakt voor Apple?

Een kwartier later bedenk ik me en ga terug naar de winkel om toch meer info te vragen over mijn huidig abonnement, er is een andere man voor het onthaal en deze verwijst me door naar een medewerker, ik leg uit aan de medewerker wat mijn bedoeling was om een iPhone aan een abonnement te koppelen en dat ik het spijtig vind dat er geen Apple meer beschikbaar is! De medewerker kijkt verbaasd en komt na het bekijken van de stock dat er nog 3 toestellen beschikbaar zijn!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zeer blij en koop gelijk het toestel aan met bijhorend abonnement! We gaan naar beneden om de betaling te doen en ik zie de man terug die beweerde dat er geen enkel Apple toestel aanwezig was in de winkel, ik ging naar hem toe en zei “Kijk mijnheer ik heb net een iPhone aangekocht zij waren toch nog in stock” de man keek me aan en zei “Madammeke dan hebben ze die juist geleverd” waarop de medewerker een bedenkelijke blik had en zei dat hij in het vervolg best eerst de stock zou nakijken! De man maakte zich snel uit de voeten…..

Mijn idee hierover is dat missen menselijk is en daar heb ik alle respect voor, maar… als je een fout begaat tegenover een klant dat je dan ten minste even EXCUSEER zegt!

Mijn tip voor jullie is dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor het klanten onthaal genoeg opgeleid moeten worden hoe zij met de klanten moeten omgaan (beleefdheid) en zeker eerst en vooral de stock moeten raadplegen!!!!!!


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Baeten Griet Mijn excuses voor deze onaangename ervaring. Ik heb je feedback alvast doorgestuurd naar de dienst dat verantwoordelijk is voor de Proximus shops. Groetjes, Antonella

 

@Baeten GrietMijn excuses voor deze onaangename ervaring. Ik heb je feedback alvast doorgestuurd naar de dienst dat verantwoordelijk is voor de Proximus shops. Groetjes, Antonella

@Baeten GrietMijn excuses voor deze onaangename ervaring. Ik heb je feedback alvast doorgestuurd naar de dienst dat verantwoordelijk is voor de Proximus shops. Groetjes, Antonella

@Baeten GrietMijn excuses voor deze onaangename ervaring. Ik heb je feedback alvast doorgestuurd naar de dienst dat verantwoordelijk is voor de Proximus shops. Groetjes, Antonella

 

Reputatie 3
Badge +1

Bij mij in genk centrum als ik voor

draadloze oplader Apple voor iPhone 8

kwam beweerde die bediende

dat Apple  zoiets nooit op de markt bracht !

tijdje discussie erover en zwoor hij de waarheid sprak !

niet mooi !!!

Bij mij in genk centrum als ik voor

draadloze oplader Apple voor iPhone 8

kwam beweerde die bediende

dat Apple  zoiets nooit op de markt bracht !

tijdje discussie erover en zwoor hij de waarheid sprak !

niet mooi !!!

Ik begrijp dat echt niet, hebben die mensen dan geen productkennis? Waar ik mij dan aan erger dat ze bij hoog en laag beweren dat zij gelijk hebben! Tenslotte zijn wij als klant toch diegenen die geld willen spenderen! 

Dat liegen heeft ook geen zin want in één twee drie vind je met google of zoiets nog te koop is of niet.

Reputatie 3
Badge +1

Had onmiddelijk twijfels en zei ik ook wat zou Apple een smartphone uitbrengen die draadloos oplaad en geen opladers op de markt brengen ??

benadrukte ik nog van je bedoelt julie verkopen de qpple laders niet ?? Nee nee mevrouw Apple bracht dat niet uit , ze  bestaan  nket van Apple  en hij dit  ook niet begreep  Maar ze kunnen het zo brengen dat ik Gewoon begon twijfelen ondanks ik eerst overtuigd was dat ze al eens zag !!

niet mooi zo bewust liegen over iets ze moeten weten je kan achteraf googlen en zien dat ze logen en ok ze hebben dan een verkoop in hun zak zitten maar zijn te dom om in te zien die klant bij die bepaalde verkoper niet meer komt !

nu gelukkig zijn ze niet allemaal zo !

paar weken later een verkoopster ik dan had was wel een eerlijke lieve meisje !

 

 

 

 

 

 

Reageer