Vraag

Onmogelijk nieuwe GSM en abonnement te betalen

  • 12 May 2020
  • 8 reacties
  • 177 Bekeken

Op 6 mei 2020 probeer ik een GSM + abonnement te bestellen via myproximus via iPhone, iPad en laptop. Ik sta als beheerder en krijg de boodschap “u bent geen eigenaar van de klantrekening”. Ik bel op 7 mei de klantendienst. Men brengt dit in orde en bevestiging van de aanvraag volgt. De bestelling zal op 11 mei geleverd worden. Op 11 mei niks… ik bel om 16h00 de klantendienst: U moet een betaalaanvraag krijgen per e-mail. De mail is niet doorgekomen (ook niet via spam), ik zend die (opnieuw). resultaat = geen e-mail. Ik bel opnieuw om 19h30. Opnieuw zend men de email door. 12/05 ‘s morgens: geen email. De bestelling blijft geblokkeerd in myproximus. Ik bel opnieuw op 12/05 om 8h00. Er blijkt een technisch probleem te zijn, maar er is pas om 9h00 iemand op de technische dienst. Men maakt een ticket aan: 10652563. Ik bel opnieuw om 10h00: Het ticket staat er en wij zullen dit binnen nu en 2 dagen (!) behandelen. Ik zie op de website van proximus dat verpleegkundigen voorrang krijgen gezien covid-19 maar ik heb de GSM + abonnement donderdag nodig en er komt geen schot in de zaak. De email met betaalinstructies blijkt maar niet verzonden te kunnen worden. Help!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Steven_023 De bestelling werd correct ingevoerd en de mail werd effectief wel verstuurd. Heb je eventueel een alternatief e-mailadres dat we bij wijze van test eens zouden mogen uitproberen? Zo ja, vul je deze even aan in je profielgegevens en geef je ons een seintje zodra dit is gebeurd? Groetjes, Antonella

goede middag,

 

Ik heb in myproximus een 2de e-mailadres toegevoegd. het is een ***@telenet.be e-mailadres. (aangepast in ‘meldingen’)

Hopelijk kunt u het terugvinden. Laat u me weten wanneer u de e-mail langs dit adres toestuurt a.u.b.?

 

hartelijk dank bij voorbaat!

Steven

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Steven_023 we zien deze toevoeging niet. Kun je hier op het klantprofiel dat mailadres invullen? Dat kan in het veldje ‘opmerkingen’. Groetjes, Heidi

Goede middag, jullie mogen de mail sturen aan *****@telenet.be

alvast bedankt!

Ik heb het e-mailadres ook toegevoegd in mijn profiel op het forum in het veld ‘ticket’, het veld opmerkingen zag ik niet meteen staan...

Reputatie 7
Badge +3

De mail is verzonden @Steven_023 ! Groetjes, Heidi

Goede middag, ik kreeg je mail maar dit document is het probleem niet, dat had ik al gekregen.

Er moet een email volgen waarin ik ‘het gezamenlijk aanbod moet bevestigen’ om de dienst te activeren en dus de GSM/SIM toegestuurd te krijgen. (Zie blad 1 van het document dat u me toestuurde) Dat blijkt niet te lukken…

is er een oplossing hiervoor want ik heb de nieuwe GSM + abonnement donderdag nodig om mijn dienstverlening te verzekeren aan mijn patiënten...?

Reputatie 7
Badge +3

@Steven_023 

ik zie dat er ook een klacht via de ombudsdienst werd ingediend.

we hebben gevraagd om dit onmiddellijk te behandelen.

Excuses dat het zo gelopen is.

mvg, Tina

Reageer