Beantwoord

Oneplus nord VoLTE werkt niet

  • 17 August 2020
  • 25 reacties
  • 637 Bekeken

Hallo,

Kan mijn nummer toegevoegd worden zodat ik ook VoLTE kan bellen ?

Bedankt,

Paul.

icon

Beste antwoord door jonathandr 1 September 2020, 10:03

Bekijk origineel

25 reacties

hopelijk kunnnen de prox medewerkers je verder helpen want die staat er nog niet tussen als ik kijk op → https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_volte/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/volte.html

Telefoon is ook nog maar uit van het begin van Augustus. Aan de andere kant staat ook de oneplus 8 niet in de lijst dus denk dat ze wat achterlopen.

ik hoop het voor u dat ze achterlopen maar als ze maar niet in alles achterlopen :wink::relaxed:

Reputatie 7
Badge +3

Dag @PaulSt je kunt dit zelf aan- of uitvinken bij de instellingen van je toestel (als dit de technologie aankan). Groetjes, Heidi

Dag @PaulSt je kunt dit zelf aan- of uitvinken bij de instellingen van je toestel (als dit de technologie aankan). Groetjes, Heidi


Dag Heidi,

Dag @HeidiE dat weet ik en die optie staat dan ook aan. Maar ik dacht hier ergens anders op het forum gelezen te hebben dat voor modellen die niet in jullie lijst stonden elk telefoonnr apart geenabled moest worden door jullie ?

zelfs voor deze die in de lijst stonden moest er ook door sommigen gebeld worden om te activeren, maar bij mij is dit wel automatisch gebeurd.

Dag@HeidiE , kan jij dit bevestigen en actie ondernemen aub ? Mijn telefoonnummer staat in mijn profiel. Alvast bedankt !

Hallo @ ThierryW  kan jij VoLTE activeren voor mijn telefoonummer aub ? Bedankt !

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @ ThierryW  kan jij VoLTE activeren voor mijn telefoonummer aub ? Bedankt !


hi, ik kijk om dit op je nr te activeren
dit zou in de loop van de dag actief moeten komen

@jonathandr , bedankt het werkt nu !

Hallo @ThierryW , Ik ben recent klant geworden.

VoLTE staat actief op het toestel (iphone xr & iphone 6s), maar in de praktijk werkt dit niet.

Gesprekken zijn van zeer slechte kwaliteit.

Kan u op mijn beide nummers VoLTE activeren?

Mijn klantenummer: 614727429

0494 64 .. 46

0494 25 .. 06

 

Met vriendelijke groeten,

Kristof Mertens

Louter ter info:  het is altijd veiliger van geen privégegevens zolals klantnummer enz…. op een openbaar forum te zetten maar beter in je forumprofiel te plaatsen 

 → profielgegevens invullen/aanvullen : inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan

(tekst velden aangeduid met privé, kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden)

Hallo @jonathandr ,

Zou het mogelijk zijn om dit ook voor mijn nummer te activeren aub?

De optie staat actief op mijn toestel (OnePlus 8 Pro) en mijn nummer staat in mijn profiel :-)

Merci

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @jonathandr ,

Zou het mogelijk zijn om dit ook voor mijn nummer te activeren aub?

De optie staat actief op mijn toestel (OnePlus 8 Pro) en mijn nummer staat in mijn profiel :-)

Merci


hi, ik kijk om dit voor je te activeren

Hallo @jonathandr ,

Zou het mogelijk zijn om dit ook voor mijn nummer te activeren aub?

De optie staat actief op mijn toestel (OnePlus 8 Pro) en mijn nummer staat in mijn profiel :-)

Merci


hi, ik kijk om dit voor je te activeren

Het is actief ondertussen. Bedankt hiervoor!

Intussen heb ik een andere vraag nav de installatie vandaag. Ik heb geen toegang tot My e-press en de Pickx app. Kan jij dit ook oplossen of moet ik nog even geduld hebben of iemand anders vragen? :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Steven DR 

alle apps komen normaal pas actief na installatie en doorstroming in onze systemen.

Lukt het ondertussen ?

groeten

Tina

 

Het lukt ondertussen! Bedankt hiervoor.

Het enige wat nog niet kan is een programma opnemen via de Pickx app op smartphone.

Hopelijk is dit snel mogelijk.

Hallo,

Ook op mijn oneplus 8pro staat de optie actief,  doch komt dit niet actief.

Kunnen jullie het nodige doen om dit te activeren, mijn nr kan je terug vinden in mijn profielgegevens. 

Alvast bedankt voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +5

@LangeDmalle Ik heb dit voor je toegevoegd.

 

@DaisyS ,

Bedankt, maar kan het zijn dat dit even duurt voor het effectief actief is, want momenteel kan ik nog geen melding VoLTE in de statusbalk zien?

Reputatie 7
Badge +5

@DaisyS Normaal staat dit direct actief.  Kan je je gsm eens herstarten?

@DaisyS ,

Bedankt, een herstart was inderdaad de oplossing.

Reputatie 7
Badge +5

@LangeDmalle Graag gedaan!

Hallo,

In mijn OnePlus Nord staat de optie aan maar werkt VoLTE ook nog niet.

Graag dus ook voor mij VoLTE activeren.

Telefoonnummer staat in profiel.

Thanks!

Reputatie 7
Badge +5

@David.D.M De VoLTE staat actief.

Reageer