Vraag

One plus 5

  • 25 January 2020
  • 32 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste

Ik heb een one plus 5

En ben een beetje bezorgd

In heb het nu pas ondervonden

Als ik tik op camera dan maakt hij een zoemend geluid en het trilt een beetje is dit normaal heb het opgezocht op google maar ik heb het niet gevonden ook iemand problemen ermee?

 

Mvg


32 reacties

mss eens contact opnemen met oneplus support 

https://www.oneplus.com/be_nl/support/contact?from=foot

Reputatie 1
Badge

Beste

 

Maar mijn telefoon is bijna 3 jaar 

 

Mvg

ik bedoel dat ze mss weten wat de reden hiervan is.

Als er iemand anders al ervaring heeft van de forumleden hier kunnen die je natuurlijk ook verder inlichten. Anders ook eens de vraag stellen op ander forums bv http://userbase.be 

of oneplus forum bv > https://forums.oneplus.com/forums/OnePlus5-5T/

Reputatie 1
Badge

beste

 

aahja zo ik  heb je antwoord niet goed begrepen sorry voor het ongemak

en sorry dat ik lastig doe ik zal het eens horen zal waarschijnlijk in het engels zijn?

 

mvg

Reputatie 6
Badge +3

Voor wat ik kan vinden is dit een hardware matig probleem in de telelens van de camera module:  Dit is wat ik gevonden heb in het Engels: https://www.google.com/search?q=oneplus+5+camera+buzzing&rlz=1C1ASUC_enBE623BE623&oq=one+plus+5+buzzi&aqs=chrome.2.69i57j0l2.5729j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Je kan altijd Google translate gebruiken:  https://translate.google.be/?hl=nl&tab=wT1 De reden is een niet zo kwaliteitsvolle camera module.

ik vind het fantastisch jij hebt toch echt de manier te pakken en kent de goede manier van zoektermen te plaatsen om iets vlot te vinden via google search :thumbsup_tone3:, mij lukt dit niet zo vlug, ‘k zal eens op cursus moeten komen bij u :relaxed:  

Reputatie 6
Badge +3

Je moet gewoon de juiste combinatie vinden van de trefwoorden. Je hebt het meeste kans door in het Engels te zoeken. Zoek ook synoniemen op van een woord. Zoemend in het Engels is buzzing. De beste oplossing is inderdaad zoals jij terecht aanhaalde contact opzoeken met OnePlus.

Reputatie 1
Badge

beste

maar ik heb het gevonden kan zijn dat me camera kapot is

want nu weet ik het weer heb hem een keer laten vallen heb een mail gestuurd naar one plus en nu wachten op een antwoord zal eens verder zoeken

 

hartelijk bedankt voor je reactie

 

mvg dimi

Reputatie 1
Badge

beste

 

voor mij nooit geen one plus meer pfff……….

 

mvg dimi

Reputatie 6
Badge +3

Bij elk merk van smartphone hebben je zogenaamde probleem modellen. Op sommige onderdelen word er bespaard omdat er gekozen is voor bijvoorbeeld andere duurdere en snellere componenten.

ze zullen inderdaad allemaal wel ergens een zwak(ke) punt(en) hebben als de sterke punten maar genoeg overwegen dan zou ik zeggen dat je goed zit :relaxed:

Reputatie 1
Badge

beste

 

tja misschien heb je gelijk maar er zijn betere modellen dan de one plus

bijvoorbeeld de iphone het schijnt dat het super toestellen zijn maar zeer gevoelig als je hem laat vallen nu ja verder opgezocht en het schijnt dat het de hardware is wat je daarnet al zei

 

mvg dimi

Reputatie 6
Badge +3

Voor een aanschaf raad ik altijd aan om op te zoeken of er geen klachten zijn. Dat is natuurlijk niet mogelijk wanneer het model juist op de markt is. De bedoeling van de Chinese bedrijven is voor de beste prijs/kwaliteit te gaan. Dan moet er altijd bespaard worden op sommige onderdelen om toch een scherpe prijs te kunnen halen. Iedere GSM fabrikant laat zijn smartphones maken in China,Hong Kong. De launch van de Samsung Fold was ook mislukking. Hiermee wil ik ook zeggen dat het niet enkel voorvalt van met kleinere Chinese fabrikanten maar ook bij groot gewichten.

zelf bij IPhone kan dit voorvallen kortom bij ieder fabrikant

de concurrentie groot = geen tijd genoeg = meer kans op missers

Reputatie 1
Badge

beste

en wat stellen jullie dan voor? veel keuze heb ik niet zeker? :grimacing:

ieder zal een ander mening hebben een iPhone fanaat zweert bij iPhone, ik persoonlijk ben dan weer een Samsung fanaat is dat de daarom de beste die boven alles uitsteekt natuurlijk niet ….

Reputatie 1
Badge

beste

 

en welke type dan? de s type of de a of de note?

 

mvg

 

 

ik heb nog de oude galaxy 8 note.

Maar je kunt altijd een zoeken op internet naar recensies.

Reputatie 1
Badge

Beste 

Als me one plus echt niet meer werkt zal eens rond surfen op het internet kan nu verder doen met me oude gsm en deze jaar ontvang toch geen beveiligingsupdates meer maar ja dat zal tegen de herfst zijn ruim genoeg tijd om eens te brainstormen ;) 

 

Mvg dimitrie 

Reputatie 6
Badge +3

Ieder merk heeft zo zijn fanbase. Voor een goede keuze te maken moet je eigenlijk vooropstellen wat jouw specifieke eisen zijn. Een smartphone die minder dan 3 GB werkgeheugen voor toepassingen heeft is niet echt aan te bevelen. Wil je een kwaliteitsvolle camera module,draadloop opladen,snelle SOC (system on a chip: processor+geheugen+grafische chip) om zware toepassingen of games te draaien,snel laden mogelijk. Er komt heel wat bij kijken en vergelijken. Kijk ook naar reviews op youtube. Chinese fabrikanten zijn niet slecht kijk maar naar Xiaomi,Pocophone,Oppo.

Reputatie 1
Badge

Beste 

Het schijnt dat Xiaomi goeie smartphones zijn ik moet een redelijke zware smartphone hebben omdat ik voor in me auto gps gebruik en ik stream met me smartphone zal eens goed informeren en keer rond surfen op het internet 

Mvg 

pas maar op dat je op de duur het bos door de bomen niet meer ziet na veel rond surfen :wink:

Reputatie 1
Badge

Beste

 

Als ik tijd heb hé en zit ook niet alle dagen op het internet en als ik op internet zit zit ik bij me laptop en morgen moet ik gaan werken zoveel tijd heb ik ook niet hé

 

Mvg

Nee maar ik kan er van meespreken, hoe meer ik zocht op ‘t internet in de tijd als ik een nieuwe smartphone moest kopen werd het voor mij meer en meer moeilijk om te beslissen, dit was het eigenlijk wat ik wou zeggen.

Reputatie 1
Badge

Beste 

 

Aah sorry had het verkeerd begrepen 

Pfff....ik weet het nu al niet meer ene zegt een iPhone ander zegt een Samsung en dan Xiaomi

Mijn excuses ik zal het effkes bezinken denk ik 

 

Mvg

Reageer