Vraag

ondersteuning E-sim apple watch cellular

  • 15 November 2020
  • 40 reacties
  • 7408 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

 

ik vermoed dat jullie dit nu ook vlug zullen ondersteunen aangezien telenet dit nu recent doet ??? Ik heb reeds een cellular model en zit hier al een tijd op te wachten.. 

alvast bedankt !!


40 reacties

Mocht ik niet vast zitten bij Proximus voor mijn werk wist ik het wel… de vage communicatie is vooral heel irritant.

Reputatie 2

@Serena01 

i know , had nochtans gedacht dat prxm dit ook zou ondersteunen als de concurent dit uitrolde…

Dan heb je een cellular model en kan je deze niet optimaal gebruiken…  de Esim is er al , dus graag de apple watch ondersteunen proximus !!! Jullie lopen achter :) foei foei ,voor zo’n bedrijf :p :p 

Kan Proximus laten weten vanaf welke datum wordt overgegaan tot de ondersteuning van de Apple Watch Cellular. Dank.

FYI; Eigenlijk uit ervaring wet ik dat je met zo’n voorspelling (“comming soon”) totaal nog niet zeker bent of het dan ook op dit moment gaat doorgaan want als er ondertussen onverwachte problemen de kop opduiken is het dan weer uitgesteld voor onbepaalde duur.

Maar voor de rest laat ik het verder aan de Prox. forummedewerkers over om een voorspelde datum te geven.

Reputatie 7
Badge +4

De e-sim is al even beschikbaar, maar inderdaad nog niet voor de Apple Watch Cellullar. Ik heb de vraag doorgespeeld naar de verantwoordelijken hiervoor en houd jullie op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +4

@Guy_062 @KjellB  @Serena01 Dit staat momenteel nog niet op de planning om technische redenen. Ik kan jullie dus jammer genoeg nog geen vooruitzichten geven. 

@Guy_062 @KjellB  @Serena01 Dit staat momenteel nog niet op de planning om technische redenen. Ik kan jullie dus jammer genoeg nog geen vooruitzichten geven. 

Het antwoord dateert al weer van 2 maanden geleden is er al meer bekend over het beschikbaar stellen van de e-sim voor de Apple Watch Cellullar? 

 

Dit zal wel nog niet aangezien er nog geen enkele melding is op hun officiële Site!

Tjah … mijn ervaring met Proximus is dat ze achter alles aanlopen… zeer jammer natuurlijk … Ik heb nu Telenet en Proximus ;)

en @proximus @HadewychT wanneer wordt het beschikbaar? Het is duidelijk dat dit gevraagd wordt en dat jullie achterop zitten tov jullie concullegas.

Reputatie 7
Badge +4

en @proximus @HadewychT wanneer wordt het beschikbaar? Het is duidelijk dat dit gevraagd wordt en dat jullie achterop zitten tov jullie concullegas.

hi, ik kan je hierover momenteel jammer genoeg geen info geven 
van zodra dit beschikbaar wordt zal hiervan communicatie volgen

dat weten we al, is er een tijdslijn beschikbaar wanneer er een antwoord (Ja of nee) beschikbaar zal komen?

Dit zouden ze zeker opgeven moest die exact gekend zijn.

Waarom duurt dit maanden vooraleer de APPLE WATCH CELLULAR gebruikt kan worden bij PROXIMUS? Ik versta dat eerlijk gezegd niet! Waarom heeft TELENET dit dan al wel? Moeten we overschakelen naar TELENET omdat de esim voor APPLE WATCH nog niet goedgekeurd is?

Waarom duurt dit maanden vooraleer de APPLE WATCH CELLULAR gebruikt kan worden bij PROXIMUS? Ik versta dat eerlijk gezegd niet! Waarom heeft TELENET dit dan al wel? Moeten we overschakelen naar TELENET omdat de esim voor APPLE WATCH nog niet goedgekeurd 

PS iphone 12 proximus groeten mercier alfons

Ik ben van plan om een nieuwe Apple Watch te kopen, maar twijfel over model (met 4g of niet). Is het echt zo moeilijk om een high level planning te geven. En wat zijn die technische problemen eigenlijk die voor jullie zo moeilijk blijken te zijn? Mvg

Ik ga mij de apple watch 7 cellular aanschaffen.

Graag zou ik bij proximus blijven maar door deze brakke communicatie zal ik hoogstwaarschijnlijk overstappen naar Telenet.

 

Gezien eSIM ondersteund wordt voor grote enterprise-klanten, zou dit niet zo moeilijk mogen zijn.

@MrLuckbox 
TBI: 

  • Residentiële klanten zullen eSIM vanaf 19 oktober 2021 kunnen activeren.

zie ook → Esim / E-sim Proximus | Proximus Forum

@MrLuckbox 
TBI: 

  • Residentiële klanten zullen eSIM vanaf 19 oktober 2021 kunnen activeren.

zie ook → Esim / E-sim Proximus | Proximus Forum


Deze had ik inderdaad gelezen!

Echter, Apple Watch 7 staat er niet tussen… Leuk dat ik mijn iphone via eSIM kan gebruiken, maar zou veel liever een apple watch via eSIM gebruiken!

Reputatie 7
Badge +4

We ondersteunen E-sim op verschillende toestellen, maar voor de Apple Watch zal dit er niet onmiddellijk komen. 

Reputatie 1

@MrLuckbox 
TBI: 

  • Residentiële klanten zullen eSIM vanaf 19 oktober 2021 kunnen activeren.

zie ook → Esim / E-sim Proximus | Proximus Forum

 

FYI: het persbericht van vorig jaar wordt in die thread verkeerd gequotet. Het gaat om de esim-activatie die Proximus in oktober vorig jaar (2020) al heeft opengesteld - en die niks te maken heeft met de ondersteuning van de Apple watch.

 

Alweer jammer genoeg :)

 

Het siert Hadewych dat hij netjes antwoord blijft geven aan de zeurende community, maar het zou Proximus nog meer sieren als ze eindelijk eens met een roadmap zouden komen.

Een roadmap geven is één maar ene geven die dan ook in de werkelijkheid op enkele maanden na klopt klopt, is nog een tweede zaak.

Het zal geen prioriteit zijn voor Proximus. Ze werken waarschijnlijk liever aan Fiber en 5G omdat dit meer opbrengt dan 4G voor wearables die dan ook nog slechts door een beperkt aantal mensen worden gedragen. Ter info: ik ben ook vragende partij maar heb de moed al een tijdje opgegeven.

Stemmen dus ….

Is er al ondersteuning voor de Apple Watch cellular?

Reageer