Onbeschofte call center medewerker

  • 19 December 2017
  • 7 reacties
  • 868 Bekeken

Hierbij mijn zeer onaangename ervaring met een medewerker van uw klantendienst op het nummer 0800 22 800
Als je dit nummer belt moet je je gsm nummer doorgeven op de telefoon zodat de medewerker kan zien om welke klant het gaat. Toen ik na de wachttijd de medewerker aan de lijn krijg vraag ik hem vriendelijk of hij mijn telefoonnummer heeft doorgekregen. Daarop antwoord hij mij zeer kortaf GEEF ME UW KLANTEN NUMMER. Ik zeg die persoon dat ik hem niet bij de hand heb maar dat hij met mijn telefoonnummer al mijn gegevens moet terug kunnen vinden, daarvoor dient het systeem om het telefoonnummer in te geven. Daarop krijg ik opnieuw een zeer kort antwoord GEEF ME DAN JE BTW NUMMER. Ik zeg dat ik die niet bij de hand hem , dat hij met mijn nummer al mijn gegevens moet vinden. Dan hoor ik een minuut niets en zegt hij , hoe zit het hem je je nummer gevonden ? Ik weiger en zeg dat hij wat vriendelijker mag zijn. Daarop antwoord hij , ook dan houdt het hier op en haak ik in. In vraag naar zn naam en hij zegt BRuno, waarop ik hem meld dat ik wel opnieuw zal bellen en hoop een vriendelijker en meer behulpzamer persoon aan de lijn te krijgen.
Daarna krijg ik een vriendelijk meisje en zij vindt wel al mijn gegevens met mijn nummer en ze kon me ook vriendelijk verder helpen. Ik vraag haar te kijken in de historiek of ze ziet we ik daarvoor aan de lijn had en ze meld me Erwig, het ID nummer is ID834794 - op 19/12 om 12u57.
We verzoeken u dan ook het gesprek even te beluisteren en die Herwig alias BRuno eens op cursus te sturen hoe je klanten aan de telefoon op een vriendelijke manier verder helpt. Dit was een schandalige ervaring ! MijnheerHerwig, alias onbeschofte Bruno, laat je plaats aan mensen die wel hun job graag doen!

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Jimmy,

Kan jij mij ook even het GSM nummer geven waarmee je de oproep deed (liefst via een privébericht zoals de link die jij had gebruikt)? Dan kan ik ervoor zorgen zodat hier intern het nodige voor gedaan wordt!

Alvast hartelijk bedankt voor jouw feedback, dit helpt ons het verbeteren van de klantendienst!

Groetjes en alvast fijne feesten!
Lorentz.
ik belde met een vaste lijn, maar hierboven heb ik het ID nummer vermeld van het gepsrek, daarmee zou u alle info moeten terugvinden
Reputatie 6
Badge +3
De interactie heeft ook nog een eigen ID, wat zichtbaar is wanneer je belt en een GSM/lijnnummer ingeeft. Dit maakt het dan mogelijk dat intern dit correct en vlot opgevolgd kan worden en de passende acties genomen kunnen worden.

Groetjes,
Lorentz.
hoe kan ik hier een privé bericht sturen met mn gsm nummer ?
Reputatie 7
Badge +4
Inloggen op het forum &
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
heb mn nummer doorgestuurd op via de link, dank u !
Gisterenavond net hetzelfde meegemaakt.
Ik sta op het punt klant te worden en had in de loop van de dag al een aantal sms’en en mails ontvangen om de overdracht te regelen. Aangezien er enkele zaken niet correct waren, belde ik het 0800 nummer. Daar werd ik heel onbeschoft behandeld en werd de telefoon uiteindelijk dichtgegooid.
En dit is nog maar tijdens de onboarding, waar men normaal gezien het vriendelijkst is. Dat belooft voor de toekomst.

Reageer