Vraag

Onbereikbaar voor Orange gebruikers

  • 7 April 2022
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Na meerdere pogingen te proberen, blijf ik tot de dag van vandaag nog steeds niet geholpen met dit probleem! 

 

Wie kan me hier raad in geven, wat te doen?

Klanten die abonnee zijn bij Orange kunnen mij niet bereiken, omgekeerd geen probleem!

Naar proximus toe, waar is de klantenservice? Geen reclame! 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum zullen u vanaf morgen hieromtrent verder kunnen helpen (in samenwerking met een technische backend interoperator)

Bovenstaande is quasi zeker het gevolg van een nummeroverdracht

Bij voorkeur in afwachting een beperkt aantal voorbeelden (nummer van Orange die u niet kunnen bereiken) in uw forum login profiel vermelden (in het vrij” veld “ticket” & uiteraard uw betrokken GSM nr ook in uw forum login profiel opnemen ) 

Dank voor de snelle response hierop, op vraag naar uw voorbeelden, dit is vrij moeilijk, het zijn voornamelijk allemaal klanten en leveranciers, u kan toch niet van me verwachten die ik deze personen aanspreek omtrent dit. Ik heb Sinds een week of drie een business nummer bij jullie, met hoofdredenen, betere bereikbaarheid regio Gent. Dus het is al sinds dien af aan dat de problemen zich voor doen. Ik heb hiervoor al meerdere pogingen gedaan, zowel telefonisch als in de winkel, om dit aan te kaarten en met veronderstelling op te lossen.

Als ondernemer is dit geen reclame naar mijn klanten toe!

Bedankt alvast

@ElectroMat Best afwachten tot er iemand die van Proximus zelf is hier langskomt, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers morgen hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@ElectroMat Ik heb dit doorgestuurd naar de technische dienst en naar de dienst interoperator voor verder nazicht. Zodra we feedback ontvangen, laten we dit weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@ElectroMat Ik heb feedback mogen ontvangen dat dit probleem gisteren werd opgelost. Dit is me net bevestigd door de expert interoperator. Groetjes, Antonella

Reageer