Vraag

Onbereikbaar

  • 15 November 2019
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

Ik ben sinds kort overgestapt naar Proximus. De overstap gebeurde via een Proximus store met behoud van nummer.

Na de overstap heb ik nu het probleem dat ik niet bereikbaar ben voor een aantal familieleden die allemaal bij eenzelfde andere provider zitten. Als ze bellen, mobiel of met een vaste lijn, krijgen ze te horen dat het nummer waar ze naar bellen niet meer in gebruik is terwijl dat dat duidelijk wel nog zo is.

Het netwerk heeft geen bijster sterk signaal waar ik woon maar elders wel, ik heb hen ook eens laten bellen als ik elders was, met betere ontvangst, maar helaas met hetzelfde resultaat.

Is hier iets aan te doen? Sim-kaart in een andere gsm geeft hetzelfde resultaat, gsm uit en sim-kaart er uit halen voor een tijdje help ook niet.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Pieter VH  dat lijkt een routering probleem, bij welke provider zitten je familieleden die je niet kunnen bereiken? 

@SamuelD  voor al mijn familieleden is Telenet de provider. Ze hebben Telenet al gecontacteerd maar wat die laatste betreft is alles ok.

Ter info: pas maandag komt er hier op het forum terug iemand van proximus zelf langs.

Reputatie 7
Badge +4

We hebben hiervoor een ticket aangemaakt. Binnen de 48u zou dit probleem voor je van de baan moeten zijn. 

Reageer