Beste antwoord door LorentzV
Bekijk origineel
In MyProximus: Mijn Producten: Telefoonlijn;: daar staat: Mijn opties: in het blauw de opties die actief zijn, dus zou er daar in het blauw: Weergave Oproeper moeten staan.
Je kunt het ook zien via MyProximus: Mijn producten: Telefoonlijn: Bekijk en configureer phone line opties: klikken: dan Diensten: als je nummerweergave/weergave oproeper hebt, dan staat het bij Actief, anders bij Beschikbaar
Zie bijlagen:
Je kunt het ook zien via MyProximus: Mijn producten: Telefoonlijn: Bekijk en configureer phone line opties: klikken: dan Diensten: als je nummerweergave/weergave oproeper hebt, dan staat het bij Actief, anders bij Beschikbaar
Zie bijlagen:
Bij mij staat al maanden de clir optie actief, iedere keer ik dat annuleer staat op dat dit doorgevoerd is en toch blijf ik anoniem bellen. Ik word er zot van!
Dag MsAdvill,
Graag ontvang ik van jou het betrokken nummer zodat ik dit al even kan bekijken en oplossen.
Groetjes,
Lorentz.
Graag ontvang ik van jou het betrokken nummer zodat ik dit al even kan bekijken en oplossen.
Groetjes,
Lorentz.
04 🙂 [Edit WIm: gsm nr aangepast]
Hey MsAdvill,
Ik kan dit helaas niet aanpassen omdat er nog een factuur openstaat van Februari. :/
Groetjes,
Lorentz.
Ik kan dit helaas niet aanpassen omdat er nog een factuur openstaat van Februari. :/
Groetjes,
Lorentz.
Hou da meent ge nie ..... 😛 da is al een discussie geweest van die factuur vandaag ..... 😛 Kzal nog is reageren als ze betaald is 😛
Is het mogelijk mijn reactie met mijn gsm nr te wissen, blijkbaar kan ik dit niet zelf 😞 alvast bedankt!
ik zoek het uit
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.