Vraag

nummer heractiveren voor een nummeroverdracht

  • 16 November 2019
  • 9 reacties
  • 404 Bekeken

Beste

Ik heb vorige week mijn nummer  0472094*** laten deactiveren omwille van overstap naar een ander bedrijf met een ander abonnement. Echter kan dit nieuwe bedrijf mijn oude nummer niet overdragen naar mijn nieuwe simkaart omdat mijn oude simkaart (bij Proximus) reeds gedeactiveerd is. Zou mijn nummer kunnen geheractiveerd worden zodat ik deze kan overdragen aub?
Mijn klantennummer is 622806***. Vervolgens vertrouw ik erop dat er hiervoor geen extra kosten worden aangerekend. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten, 

Laura


9 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Tip.

De volgende keer je nummer niet laten deactiveren maar op Prepaid laten plaatsen. 

Dat is de makkelijkste manier om nummers over te dragen naar een nieuwe werkgever.

 

Voor je vraag zelf ga je moeten wachten tot maandag als er opnieuw prox. medewerkers op forum komen.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @lauradeloose , order R000000110000D36LX is hiervoor in behandeling. Je hebt een bevestiging per mail ontvangen. Grt, Heidi

Dag @HeidiE , aangezien deze heractivatie 59 euro kost, wens ik dit liever niet te doen. Graag zou ik mijn nummer laten overzetten op een prepaidkaart. Ik hoorde immers dat deze procedure kosteloos is. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Dag Laura, ik heb de activatiekost weggevinkt, dus deze wordt niet aangerekend. Voor ‘t omzetten naar een prepaidkaartje ga je best langs in een verkooppunt, dat kunnen wij hier niet. Grt, Heidi

Dag @HeidiE, hartelijk bedankt voor uw hulp! groeten, Laura

Reputatie 7
Badge +3

@lauradeloose graag gedaan! :)

Beste @HeidiE 

Volgens mij heeft u de activatiekost niet weg gevinkt, want ik heb hier al twee keer een factuur over ontvangen. Zou u dit nog eens willen nakijken aub?

alvast bedankt!

mvg 

laura

Reputatie 7
Badge +3

Dag @lauradeloose of het computersysteem heeft niet goed meegewerkt of ik ben een dagje ouder aan het worden… maar creditnota 7093013317 is vandaag wel door mij opgemaakt én wordt per post verzonden! :blush: Grt, Heidi 

Hartelijk bedankt ! Groetjes, Laura 

Reageer