Vraag

nummer heractiveren

  • 14 September 2021
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo,

Ik wil de overstap maken naar mobile vikings maar mijn nummeroverdracht kan niet in orde gebracht worden omdat mijn huidig nummer (0497725378) niet meer actief zou zijn.

Je nummer is niet meer actief bij je vorige operator. Gelieve hen te contacteren om het weer te activeren

Kunnen jullie dit oplossen?

Alvast bedankt!

Caroline


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@CVerbeken  Kan u uw klantgegevens(klantnummer - gsm-nummer, naam)aanvullen op uw profiel.Als uw vorige provider Proximus was dan kan ik het verder nakijken.Indien het een andere provider wasdan moet u met deze contact opnemen.Groetjes,Joel

@CVerbeken je kan via deze weg ook nog controleren bij welke provider dit nummer eventueel nog open is → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Beste Joel,

Gegevens in mijn profiel werden aangevuld. 

Ter i fo: ik had een abonnement bij Proximus via mijn werk en dat is overgezet naar een herlaadkaart toen ik het bedrijf verliet.

Bedankt voor de hulp.

Caroline

@Joel M 

Beste Joel,

Gegevens in mijn profiel werden aangevuld. 

Ter i fo: ik had een abonnement bij Proximus via mijn werk en dat is overgezet naar een herlaadkaart toen ik het bedrijf verliet.

Bedankt voor de hulp.

Caroline

 

Reputatie 7
Badge +3

@CVerbeken Jouw nummer staat bij ons actief en geïdentificeerd als prepaid. Ik zie inderdaad wel een geweigerde aanvraag tot overdracht. Mogelijk heeft Mobile Vikings een fout gemaakt in de doorgestuurde gegevens voor overdracht. Beste is dat dit door Mobile Vikings wordt nagekeken, verbeterd en de aanvraag opnieuw wordt doorgestuurd. Groetjes, Antonella

Reageer