Vraag

Nummer geblokkeerd na overzetten naar Pay & Go

  • 15 October 2019
  • 8 reacties
  • 406 Bekeken

Sinds deze morgen is mijn nummer geblokkeerd na het overzetten van Proximus Bizz naar Pay & Go.

Heb al alles geprobeerd.

  • Online krijg ik  melding Fout nummer
  •  Geld op PAy & go gezet. NA bellen krijg ik melding om nummer te regsitreren
  • Gebeld en raden ze aan om naar shop te gaan
  • In shop zeggen ze dat mijn nummer nog altijd gelinkt is aan business account. Maar krijg wel via code #120# dat er geld staat op mijn nummer
  •  Oek geprobeerd via IDENT … … , maar na versturen sms foutcode 50

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@dieterdp Dit is inderdaad mogelijk aangezien het omzetten van abonnement naar pay&go op dit moment nog volop aan de gang is. Hetgeen ik je kan aanraden is om in tussentijd je toestel regelmatig eens uit en aan te zetten. Groetjes, Antonella

Bedankt voor de info. Volgens myProximus ben ik nu op prive en zie ik Pay & Go. Alleen is mijn nummer geblokkeerd en kan ik deze online niet deblokkeren. Merk ik dit ook bij het herstatyen van mijn toestel?

Reputatie 7
Badge +3

@dieterdp  ‘Deze oproep wordt niet toegelaten’ krijg ik te horen als ik nu naar jou gsm-nummer bel. Dit is tijdelijk. Administratief is de omzetting naar Pay&Go al in orde. Enkel technisch moet het nog doorstromen. Zodra dit in orde is zal je terug bereikbaar zijn en ook zelf terug kunnen bellen. Het herstarten van je toestel zorgt ervoor dat je sneller terug een connectie maakt met het netwerk zodra de technische omzetting gebeurd is. Groetjes, Antonella

Reputatie 5
Badge +2

Hey Dieterdp, Is het op heden in orde voor je oproepnummer?Groetjes Ingedc

Hey Ingedc, ja ondertussen terug bereikbaar. Nummer is wel nooit pay&go geweest maar rechtstreeks nieuw abonnement van Mobilis m. Dus eigenlijk voor niets 10 euro opgeladen

Reputatie 5
Badge +2

Dieterdp, wanneer je van Pay&go naar abo gaat en er staat op de pay&go kaart nog een krediet, zal dit krediet omgezet worden naar je klantnummer. Dit proces gebeurt in de eerste 2 maanden na de omschakeling. Houd je deze even in het oog of je op 1 van je eerste 2 aanrekeningen deze €10 vermeld ziet staan? Groetjes Ingedc

Hey Ingedc,

Ok zal ik doen. Bedankt voor de info.

Mvg

Dieter

Reputatie 5
Badge +2

Graag gedaan! Geef ons alvast een seintje! Groetjes IngeDc

Reageer