Beantwoord

Nog geen SIM kaart ontvangen maar ze hebben wel al Scarlet abonnement opgezegd

  • 14 February 2020
  • 14 reacties
  • 687 Bekeken

Sympathieke mensen, gisteren of eergisteren op Proximus-promotie ingegaan voor Mobilus S. Ik krijg een SMS dat ze vandaag een aanvraag tot overzetten gaan indienen om het abonnement over te zetten naar de ontvangen SIM-kaart met nummer ‘huppeldepup’, die ik uiteraard nog niet ontvangen heb.

Dat is zo goed als direct in orde, maar nu geen GSM, geen 4G, maar mijn nieuwe abo begint wel al te lopen waarschijnlijk.

Morgen zal ik ook wel geen SIm-kaart in de bus krijgen, zondag al helemaal niet.

Wat is me dat voor een service?

Ik zal maar naar een Proximus shop gaan zeker in de hoop dat ze me daar verder kunnen helpen.

Je zou denk dat een grote speler van wanten weet.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 26 February 2020, 09:11

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Koertjen

Laat je weten wanneer je het nummer effectief begint te gebruiken ?

Dan kijken we na wat we voor je kunnen doen.

Groeten

tina 

Het zal niet zijn voor ik die SIM-kaart ontvang en ondertussen zit ik doodleuk zonder bruikbare telefoon. Nog niets in de bus vandaag.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Koertjen , ik hoop dat deze vandaag in de brievenbus zit, je mag anders ook een simkaart komen uithalen in onze shop. Grt, Heidi

Nog niks in de bus dat van Proximus komt. Met shop-openingsuren van 10-18u zal het waarschijnlijk voor een zaterdag zijn als het via de post noppes blijft.

Reputatie 7
Badge +3

@Koertjen De simkaart werd op 08/02/2020 per brief verstuurd naar het installatieadres. Mijn excuses dat deze nog niet is toegekomen. Ik vrees dat het ergens is misgelopen in de postbedeling. Je bent welkom in de shop om een nieuwe simkaart te komen uithalen. Groetjes, Antonella

Nieuwe SIM-kaart gaan halen in de shop, zou binnen het uur geactiveerd kunnen worden. Ja dat zal wel, mijn account is nog altijd gelinkt aan het SIM-kaart nummer dat al dan niet opgestuurd was. Handig niet kunnen bellen. Nog 8 dagen tot mijn mobiele data reset zonder dat ik er ook maar iets van heb kunnen gebruiken.

Met stip de slechtste mobiele overstap ooit.

mss eens bellen naar de helpdesk nu op 0800 22 800 want tijdens het weekend komt niemand langs van prox zelf op het forum.

Reputatie 6
Badge +3

De administratieve diensten werkt niet in het week-end dat zou de oorzaak kunnen zijn. Waarom de link nog niet gebeurd is.

Ook het toestel eens heropstarten om zeker te zijn.

op 0800 22 800 kon alleen de klantendienst me helpen, dat is blijkbaar geen technisch probleem en de klantendienst was er al niet meer. Via de chat dan wel te weten gekomen dat een activatie tot maximum 48 uur kan duren i.p.v. de door de verkoper verkondigde “binnen het uur”.

De status van de bestelling is “Bezig” en verder is daar dan blijkbaar niets aan te doen. Zolang je in de wachtrij staat en dat niet verwerkt is heeft telefoon herstarten geen zin. In principe zou dat dus ten laatste maandagmiddag gefikst moeten zijn. Pas als de status van de “bestelling” van de nieuwe sim-kaart van Bezig op Voltooid geraakt zou het moeten lukken. Ik ben benieuwd of het tegen morgenmiddag alsnog in orde komt. 

Inderdaad zolang de bestelling bezig is kun je niks zelf doen, maar dit duurt niet altijd 48 u en in dit geval is het soms (niet altijd dus!) nodig van eens te herstarten.

Reputatie 7
Badge +4

Dag Koertjen,
Ik zie dat het gsm-nummer 0476/46**16 reeds actief staat en zou moeten werken.
Mocht er nog iets zijn dan laat je het maar weten.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, Koen

SIM-kaart inderdaad “reeds” actief en nog net binnen de 48 uur. Nieuwe pin ingesteld en bevestigings-SMS ontvangen. Nu nog voice-mail instellen en terug over tot de orde van de dag.

Reputatie 7
Badge +3

@Koertjen Ik zie dat een dossierbeheerder jou gisteren ook heeft gecontacteerd hierover met een gepaste oplossing. Dat is bij deze ook in orde. Groetjes, Antonella

Reageer