Vraag

Nieuwe Simkaart aanvragen tijdens corona


Beste, is het mogelijk om een nieuwe sim kaart aan te vragen omdat ik een nieuwe telefoon gekocht heb en heb daarvoor een nano simkaart nodig. 


15 reacties

@elrubio Ik heb een dossier (45155849) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, KoenN


OK - bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@elrubio Ik heb een dossier (45155849) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, KoenN

@elrubio Er is gisteren een nieuwe aanvraag gedaan voor het versturen van een nieuwe simkaart.
Deze zal je dus spoedig ontvangen.
Mvg, KoenN


inderdaad, nadat ik voor de vijfde keer Proximus heb gebeld en uitgelegd dat ik reeds meerdere weken geen oproepen kan ontvangen; verschillende authenticaties en bevestigingen werken via SMS - ik hoop dat Proximus dit totale gebrek aan service compenseert en mijn abonnement voor de maand mei crediteert

Reputatie 7
Badge +4

@elrubio Er is gisteren een nieuwe aanvraag gedaan voor het versturen van een nieuwe simkaart.
Deze zal je dus spoedig ontvangen.
Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +3

@elrubio 

kan je in je profiel je klantgegevens invullen ?

het betrokken gsm nummer ?

dan kijken we dit verder na

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@MiekeD61 

ik heb hiervoor dossier 45143526 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Zij houden je op de hoogte.

groeten,

Tina

@WenzelR Is het al duidelijk wat er nu gebeurt met de simkaart? Met dank.

best wachten tot @WenzelR  je hierbij kan verder helpen of iemand anders van het proximus forum team.

dit kan inderdaad, straks als iemand van de Proximus forum medewerkers de draad opnemen zullen ze verder met u regelen. 
(Voor Pay and go kaarten is er mss nog altijd geen regeling om er ene op te sturen)


Kan dat ook voor mijn SIM-kaart die ge-deactiveerd werd en waarvoor een nieuwe kaart al weken onderweg is?

dat mag je daar inderdaad plaatsen (eigenlijk ieder vak van gemerkt als privé kan er voor dienen)

Is dat voldoende als ik mijn adres bij “ticket” zet want ik vind geen opmerkingen bij mijn profiel. 

Dat kan ik jammer genoeg niet aanpassen, maar morgen zullen mijn collegas van de administratieve dienst jou zeker hier verder bij helpen. 

Kan je alvast jouw nieuw adres in jouw forumprofiel onder “Opmerkingen” plaatsen? Dan kan vlot daarna de nieuwe SIMkaart opgestuurd worden.

Ja het gaat idd over nr dat eindigt op 09. ander nr is gekoppeld aan mijn dochter. Verder zijn wij ook verhuisd. Adres proberen wijzigen op de site maar dit lukt ons niet. Alvast bedankt voor de snelle reactie

 

Gaat dit over het nummer eindigend op *09? Ik zie namelijk 2 GSM nummers onder jouw, maar enkel die had een ouder toestel gekoppeld ;) 

Als het deze is, dan kan ik een nieuwe SIMkaart laten opsturen.

dit kan inderdaad, straks als iemand van de Proximus forum medewerkers de draad opnemen zullen ze verder met u regelen. 
(Voor Pay and go kaarten is er mss nog altijd geen regeling om er ene op te sturen)

Reageer