Vraag

Nieuwe simkaart

  • 23 March 2020
  • 11 reacties
  • 1158 Bekeken

Hoe kan je, nu alle winkels gesloten zijn, aan een nieuwe simkaart geraken? Dringend nodig omdat ik genoodzaakt was om een nieuwe smartphone te kopen.


11 reacties

Proximus kan er één opsturen via bpost 

Als iemand van hen hier de draad opneemt zullen ze u wel verder helpen.

Hoop inderdaad op een vlug antwoord. 

gewoon als bijkomende info,

als je oude simkaart nog werkt kun je deze ook altijd zelf op maat knippen, zelf heb ik het ook nog nooit gedaan maar het is mogelijk.

als je googelt op simkaart knippen of op youtube daar de zoekopdracht geeft vind je in ieder geval uitleg en voorbeelden zelfs verkopen ze kniptangen hiervoor 

enfin het is louter ter info.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dieter_023 hiervoor neem je best contact met onze klantendienstvia het gratis nummer 0800 22 800, wij sturen deze dan op per post. Grt, Heidi

@Dieter_023 ik weet niet of je nu nog de oude simkaart gebruikt in één of ander gsm, moest dit het geval zijn en je belt naar de helpdesk om een nieuwe op te sturen dan is het best dat je hun vraagt om de oude niet te vlug te deactiveren want naar het schijnt heeft Bpos vertragingen bij het leveren en dan zit je zonder bereik tot je de nieuwe ontvangen hebt.

@Martin bedankt voor de terechte opmerking.

Nieuwe simkaart opgestuurd gekregen, maar al 6 dagen onbereikbaar, altijd de melding sim 1 niet geregistreerd, al meermaals gebeld en altijd zeggen ze, we gaan dit in orde maken en binnen enkele uren is het opgelost, nu 6 dagen later nog altijd niet bereikbaar.

Wat kan ik nog meer doen dan bellen en hulp vragen????

Hulp van iemand van proximus kun je pas morgen verwachten van iemand die van proximus zelf is, wel de helpdesk 0800 22 800 voor technische problemen is open op zondag.

jehebt je toestel waarschijnlijk al eens volledig uitgezet en terug laten opstarten.

Martin,

 

Ik heb hem al 100 keer aan en uitgelegd, en op zondag kunnen ze me voor dit niet helpen.

Wat ik ook zie bij de instellingen van mijn gsm is, bij oproepen en sms berichten, dat het niet aan staat, maar ik kan dit niet aanzetten.

Om te ontvangen zijn ze wel rap ze en op zondag maar om te helpen....

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Vicky24 kun je in je profiel het gsm-nummer in kwestie invullen + het nieuwe simkaartnummer? Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Vicky24 

we hebben hier nog geen nieuwe gegevens van jou ?

Mogen we veronderstellen dat het probleem dus is opgelost?

mvg, Tna

Reageer