Beste,
Eergisteren ben ik naar de "Proximus" winkel gegaan met de uitleg dat ik mijn gsm tijdens het kayakken verloren ben waardoor ik dus een nieuwe gsm en simkaart nodig had.
Ze hebben me goed geholpen dacht ik in eerste instantie. Nieuwe gsm en nieuwe simkaart waarmee ik binnen de 2 uur terug actief/bereikbaar ging zijn...
Nu zijn we 2 dagen later en kan ik alleen noodnummers bellen,...
Wat doe ik?
Groeten,
Gefrustreerde klant
Hallo,
Je mag je klantnummer en GSMnr + simkaartnummer (begint met 2100..) toevoegen aan je profiel aub, dan kijk ik dit na voor je.
Groeten
Geert
Je mag je klantnummer en GSMnr + simkaartnummer (begint met 2100..) toevoegen aan je profiel aub, dan kijk ik dit na voor je.
Groeten
Geert
Doe ik!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.