Beantwoord

nieuwe SIM kaart wordt niet geactiveerd

  • 3 February 2023
  • 2 reacties
  • 265 Bekeken

Nieuwe Nano-SIM gekregen voor nieuwe smartphone, en mobiel internet abonnement genomen. Het abonnement staat echter nog altijd geregistreerd op de oude mini-SIM, dus ik kan wel telefoneren met een oude GSM, maar smartphone werkt nog niet. SIM is OK, netwerk van Proximus wordt gedetecteerd, mobiele internet instellingen staan goed.

Al twee keer de helpdesk gebeld, uiterst vriendelijke mensen, maar er gebeurt niets.

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 3 February 2023, 12:07

Bekijk origineel

2 reacties

TIP:  Ten behoeve van de PX forummedewerkers als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@frankverelst  Dag Frank, het order is gelanceerd, geef het een uurtje en dan best je smartphone eens herstarten en dan zou het ok moeten zijn. Groetjes Luc

 

Reageer