Vraag

Nieuwe Sim

  • 29 May 2019
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Hallo. In heb van deze middag nieuwe iPhone met abonnement. Nieuwe Sim maar nog met mijn oud nummer van Orange. Ik stak de nieuwe simkaart in van Proximus maar nog steeds geen service. Hoe lang gaat dit duren aub voor ik service heb.

4 reacties

Ter info: aangezien het morgen een feestdag is zal je van Proximus hier pas overmorgen een antwoord mogen verwachten, als de medewerkers terug op het forum langskomen.
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
Indien u uw Orange gsm-nr woensdag hebt overgedragen naar Proximus dient Proximus deze vraag voor overdracht elektronisch via CRDC aan Orange te melden en moet Orange dit (gemotiveerd) aanvaarden of weigeren binnen 1 werkdag, pas na ok van Orange kan/mag Proximus de effectieve overdracht vragen/uitvoeren en alle andere (nationale) operatoren via CRDC inlichten hierover (broadcast info porting)
=
dus in het beste geval vermoed ik dat uw Px Sim in de loop van vrijdag of zaterdag (wordt ook als werkdag beschouwd) actief komt...
in elke geval zou uw Orange nr/Sim actief/operationeel moeten blijven tot de effectieve uitvoering van de overdracht
Hopelijk zal het zo vlug in orde komen voor Celine zoals de regeltje die je aanhaalt het voorspellen maar in ieder geval kan Celine altijd aan de Proximus medewerkers vragen om de toestand eens te checken indien het porteren op zich laat wachten (en eventueel de reden ) zoals het hier al dikwijls het geval geweest is en gemeld werd!
Ter bijkomende info:
checken bij welke operator je nummer actief is :
> https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
Momenteel lijkt deze gewoon actief te staan. Kan je jouw toestel eens herstarten en nog eens proberen?

Reageer