Vraag

Nieuwe klant - limiet in 20s fors overschreden

  • 31 December 2019
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Beste,

 

Bij het eerste gebruik van mn Mobilus S simkaart is de limiet van 1.5 gb in 20s overschreden voor 44.75 euro, bij het toekomen van die berichten daarover was het zover, ben nieuwe klant 6********* nieuwe sim en nieuw toestel ook. Ik heb 500 mb toegevoegd maandelijks, en een los pakket van 500 mb erbij ook kort erna. Kunt u mij die 44,75 euro uitcrediteren en die 500 mb doen gelden? Gestart van het hospitaal met breuk, goed einde jaar.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@tektonic2302 ik zie dat de dossierbeheerder jou vandaag heeft gecontacteerd. Groetjes, Antonella

Is het mogelijk mij vandaag te contacteren voor dossiernr 44133717?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @tektonic2302 , ik heb dossier 44133717 opgemaakt voor nazicht, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Snel herstel gewenst en beste wensen voor 2020! Grt, Heidi