Vraag

Nieuwe klant - limiet in 20s fors overschreden

  • 31 December 2019
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Beste,

 

Bij het eerste gebruik van mn Mobilus S simkaart is de limiet van 1.5 gb in 20s overschreden voor 44.75 euro, bij het toekomen van die berichten daarover was het zover, ben nieuwe klant 6********* nieuwe sim en nieuw toestel ook. Ik heb 500 mb toegevoegd maandelijks, en een los pakket van 500 mb erbij ook kort erna. Kunt u mij die 44,75 euro uitcrediteren en die 500 mb doen gelden? Gestart van het hospitaal met breuk, goed einde jaar.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @tektonic2302 , ik heb dossier 44133717 opgemaakt voor nazicht, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Snel herstel gewenst en beste wensen voor 2020! Grt, Heidi

Is het mogelijk mij vandaag te contacteren voor dossiernr 44133717?

Reputatie 7
Badge +3

@tektonic2302 ik zie dat de dossierbeheerder jou vandaag heeft gecontacteerd. Groetjes, Antonella